The Importence of Marketing in a Competitive Environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43889930" target="_blank" >RIV/60076658:12510/13:43889930 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam marketingu v konkurenčním prostředí
Original language description
Příspěvek se zabývá problematikou významu a využívání marketingové činnosti v různých firmách, organizacích či institucích, působících v konkurenčním prostředí. Dále charakterizuje, jak je v těchto podnicích tato činnost chápána, jakými nástroji je realizována a proč je v některých firmách kladen důraz na analýzu konkurence, jako náhradu za marketing.
Czech name
Význam marketingu v konkurenčním prostředí
Czech description
Příspěvek se zabývá problematikou významu a využívání marketingové činnosti v různých firmách, organizacích či institucích, působících v konkurenčním prostředí. Dále charakterizuje, jak je v těchto podnicích tato činnost chápána, jakými nástroji je realizována a proč je v některých firmách kladen důraz na analýzu konkurence, jako náhradu za marketing.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod a finance 2013 Trade and Finances 2013
ISBN
978-80-213-2383-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
122 - 126
Publisher name
Česká zemědělská univerzita v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Apr 18, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—