All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Mathematics Teachers and CLIL

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F14%3A43887967" target="_blank" >RIV/60076658:12510/14:43887967 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učitelé matematiky a CLIL

  • Original language description

    Cílem článku je seznámit čtenáře s výsledky dotazníkové šetření týkajícího se vyučování metodou CLIL provedeného mezi 800 učiteli matematiky základních a středních škol. Pomocí statistických metod byly výsledky dotazníkového šetření zpracovány z pohledujazykové vybavenosti učitelů matematiky a jejich žáků, zájmu učitelů o výuku matematiky metodou CLIL. Šetření se zaměřilo na otázku, zda je rozdíl mezi situací na 2. stupni základní školy a na středních školách.

  • Czech name

    Učitelé matematiky a CLIL

  • Czech description

    Cílem článku je seznámit čtenáře s výsledky dotazníkové šetření týkajícího se vyučování metodou CLIL provedeného mezi 800 učiteli matematiky základních a středních škol. Pomocí statistických metod byly výsledky dotazníkového šetření zpracovány z pohledujazykové vybavenosti učitelů matematiky a jejich žáků, zájmu učitelů o výuku matematiky metodou CLIL. Šetření se zaměřilo na otázku, zda je rozdíl mezi situací na 2. stupni základní školy a na středních školách.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Učitel matematiky

  • ISSN

    1210-9037

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    23

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    45 - 51

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database