All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Corporate Culture as Process of Socialization in the Context of Economic Trends

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F18%3A43897781" target="_blank" >RIV/60076658:12510/18:43897781 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Corporate Culture as Process of Socialization in the Context of Economic Trends

  • Original language description

    Celoživotní proces socializace je spojen s přizpůsobením jednotlivce sociálnímu prostředí, v němž je člověk spojován s kulturou této společnosti. Tento příspěvek je zaměřen na žádoucí rozměry podnikové kultury v důsledku trendů globalizace a ekonomického vývoje. Cílem práce je identifikovat, analyzovat a vyhodnotit vybrané dimenze podnikové kultury v malých a středních podnicích ve vymezeném regionu a přiblížit je řízení malých a středních podniků, které jsou hlavním hnacím proudem ekonomiky. Výsledkem je důraz na kulturní dimenze, které jsou potřebné pro efektivní tok podnikových znalostí a rozvoj lidského kapitálu. K žádoucím kulturním rozměrům patří malá mocenská vzdálenost, kolektivismus, feminita, přijímání rizik a změn, dlouhodobá orientace a zdrženlivost. Tyto rozměry mohou přispět výkonem společnosti k rostoucí ekonomice zemí.

  • Czech name

    Corporate Culture as Process of Socialization in the Context of Economic Trends

  • Czech description

    Celoživotní proces socializace je spojen s přizpůsobením jednotlivce sociálnímu prostředí, v němž je člověk spojován s kulturou této společnosti. Tento příspěvek je zaměřen na žádoucí rozměry podnikové kultury v důsledku trendů globalizace a ekonomického vývoje. Cílem práce je identifikovat, analyzovat a vyhodnotit vybrané dimenze podnikové kultury v malých a středních podnicích ve vymezeném regionu a přiblížit je řízení malých a středních podniků, které jsou hlavním hnacím proudem ekonomiky. Výsledkem je důraz na kulturní dimenze, které jsou potřebné pro efektivní tok podnikových znalostí a rozvoj lidského kapitálu. K žádoucím kulturním rozměrům patří malá mocenská vzdálenost, kolektivismus, feminita, přijímání rizik a změn, dlouhodobá orientace a zdrženlivost. Tyto rozměry mohou přispět výkonem společnosti k rostoucí ekonomice zemí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Conference Proceedings International Scientific Conference Economic and Social Policy

  • ISBN

  • ISSN

    2571-1776

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    159-172

  • Publisher name

    Vysoká škola sociálně správní

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Čeladná

  • Event date

    Sep 4, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article