Marketing study of entry into foreign markets for a selected company
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F23%3A43906350" target="_blank" >RIV/60076658:12510/23:43906350 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/85" target="_blank" >http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/85</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová studie vstupu na zahraniční trhy pro vybraný podnik
Original language description
Cílem práce je, s využitím marketingových nástrojů, zhodnotit prostředí na zahraničních trzích pro expanzivybrané české firmy. Studie analyzuje firmu Granát, d.u.v., Turnov, která je výrobcem a distributorem originálních šperkůz pravých českých granátů, na jejichž těžbu má výhradní právo. Prostřednictvím vybraných marketingových analýz jsouhodnoceny čtyři konkrétní potenciální zahraniční trhy pro eventuální expanzi firmy. Na základě výsledků provedenýchanalýz je určen nejvhodnější zahraniční trh pro možný vstup firmy. U tohoto trhu je následně detailně provedena analýzavšech faktorů s důrazem na kulturní specifika a utvořena strategie vstupu na zahraniční trh. V další části jsou sepsánadoporučení pro postup v oblasti mezinárodního marketingu
Czech name
Marketingová studie vstupu na zahraniční trhy pro vybraný podnik
Czech description
Cílem práce je, s využitím marketingových nástrojů, zhodnotit prostředí na zahraničních trzích pro expanzivybrané české firmy. Studie analyzuje firmu Granát, d.u.v., Turnov, která je výrobcem a distributorem originálních šperkůz pravých českých granátů, na jejichž těžbu má výhradní právo. Prostřednictvím vybraných marketingových analýz jsouhodnoceny čtyři konkrétní potenciální zahraniční trhy pro eventuální expanzi firmy. Na základě výsledků provedenýchanalýz je určen nejvhodnější zahraniční trh pro možný vstup firmy. U tohoto trhu je následně detailně provedena analýzavšech faktorů s důrazem na kulturní specifika a utvořena strategie vstupu na zahraniční trh. V další části jsou sepsánadoporučení pro postup v oblasti mezinárodního marketingu
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Studentská vědecká a odborná činnost 2023. Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7694-002-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
39-42
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
Apr 20, 2023
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—