All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing study of entry into foreign markets for a selected company

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F23%3A43906350" target="_blank" >RIV/60076658:12510/23:43906350 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/85" target="_blank" >http://omp.ef.jcu.cz/index.php/EF/catalog/book/85</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingová studie vstupu na zahraniční trhy pro vybraný podnik

  • Original language description

    Cílem práce je, s využitím marketingových nástrojů, zhodnotit prostředí na zahraničních trzích pro expanzivybrané české firmy. Studie analyzuje firmu Granát, d.u.v., Turnov, která je výrobcem a distributorem originálních šperkůz pravých českých granátů, na jejichž těžbu má výhradní právo. Prostřednictvím vybraných marketingových analýz jsouhodnoceny čtyři konkrétní potenciální zahraniční trhy pro eventuální expanzi firmy. Na základě výsledků provedenýchanalýz je určen nejvhodnější zahraniční trh pro možný vstup firmy. U tohoto trhu je následně detailně provedena analýzavšech faktorů s důrazem na kulturní specifika a utvořena strategie vstupu na zahraniční trh. V další části jsou sepsánadoporučení pro postup v oblasti mezinárodního marketingu

  • Czech name

    Marketingová studie vstupu na zahraniční trhy pro vybraný podnik

  • Czech description

    Cílem práce je, s využitím marketingových nástrojů, zhodnotit prostředí na zahraničních trzích pro expanzivybrané české firmy. Studie analyzuje firmu Granát, d.u.v., Turnov, která je výrobcem a distributorem originálních šperkůz pravých českých granátů, na jejichž těžbu má výhradní právo. Prostřednictvím vybraných marketingových analýz jsouhodnoceny čtyři konkrétní potenciální zahraniční trhy pro eventuální expanzi firmy. Na základě výsledků provedenýchanalýz je určen nejvhodnější zahraniční trh pro možný vstup firmy. U tohoto trhu je následně detailně provedena analýzavšech faktorů s důrazem na kulturní specifika a utvořena strategie vstupu na zahraniční trh. V další části jsou sepsánadoporučení pro postup v oblasti mezinárodního marketingu

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Studentská vědecká a odborná činnost 2023. Sborník vybraných příspěvků studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích

  • ISBN

    978-80-7694-002-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    39-42

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Place of publication

    České Budějovice

  • Event location

    České Budějovice

  • Event date

    Apr 20, 2023

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article