All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Biological invasions in environmental education for the second grade of primary schools and lower secondary schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60077344%3A_____%2F24%3A00604726" target="_blank" >RIV/60077344:_____/24:00604726 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/67985939:_____/24:00604726 RIV/46747885:24510/24:00013217 RIV/00027006:_____/24:10177712

  • Result on the web

    <a href="https://www.ibot.cas.cz/wp-content/uploads/2025/01/Patokova_et_al_2024_Biologicke_invaze_druhy_stupen_l.pdf" target="_blank" >https://www.ibot.cas.cz/wp-content/uploads/2025/01/Patokova_et_al_2024_Biologicke_invaze_druhy_stupen_l.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Biologické invaze v environmentální výuce pro druhý stupeň základních škol a nižší stupeň víceletých gymnázií

  • Original language description

    Hlavním cílem této metodiky je ucelené představení tématu biologických invazí, které jsou v dnešním globalizovaném světě celosvětovou hrozbou pro biodiverzitu. Cílovou skupinou jsou pedagogové pro druhý stupeň základních škol a nižší stupeň víceletých gymnázií. Metodika by měla sloužit jako teoretický základ především pro rozšíření vzdělávací oblasti Člověk a příroda a pro realizaci environmentální výchovy, případně budoucích souvisejících průřezových témat. Informace v ní obsažené poskytnou pedagogům dostatečný teoretický rámec a návodné scénáře, jak problém biologických invazí a souvisejících rizik žákům vyložit a jak s nimi látku náležitě procvičit. Metodika tematicky navazuje na první díl série, který je určený pro první stupeň základních škol.

  • Czech name

    Biologické invaze v environmentální výuce pro druhý stupeň základních škol a nižší stupeň víceletých gymnázií

  • Czech description

    Hlavním cílem této metodiky je ucelené představení tématu biologických invazí, které jsou v dnešním globalizovaném světě celosvětovou hrozbou pro biodiverzitu. Cílovou skupinou jsou pedagogové pro druhý stupeň základních škol a nižší stupeň víceletých gymnázií. Metodika by měla sloužit jako teoretický základ především pro rozšíření vzdělávací oblasti Člověk a příroda a pro realizaci environmentální výchovy, případně budoucích souvisejících průřezových témat. Informace v ní obsažené poskytnou pedagogům dostatečný teoretický rámec a návodné scénáře, jak problém biologických invazí a souvisejících rizik žákům vyložit a jak s nimi látku náležitě procvičit. Metodika tematicky navazuje na první díl série, který je určený pro první stupeň základních škol.

Classification

  • Type

    N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10619 - Biodiversity conservation

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/SS02030018" target="_blank" >SS02030018: Center for Landscape and Biodiversity</a><br>

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    Metodika IAS envirovýchovy II

  • Regulation ID

    MZP/2024/630/2497

  • Technical parameters

    MZP/2024/630/2497

  • Economical parameters

    Metodika nemá přímé ekonomické dopady.

  • Certification body designation

    Ministerstvo životního prostředí České republiky, Vršovická 1442/65 Praha 10

  • Date of certification

  • Method of use

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů