All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Language Curriculum Development at Technical Faculties

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG38__%2F17%3A00534930" target="_blank" >RIV/60162694:G38__/17:00534930 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://drive.google.com/file/d/1rZF4w6-NIDtKICcFv96IgxYLqCD9W4IL/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1rZF4w6-NIDtKICcFv96IgxYLqCD9W4IL/view</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Projektování jazykového kurikula na fakultách technického zaměření

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá problematikou tvorby jazykového kurikula, jehož kvalita zpracování má nemalý vliv na celkový průběh jazykového kurzu, včetně získání určité úrovně jazykové kompetence. Jsou zde nastíněny různé přístupy k projektování jazykového kurikula a prezentovány výsledky výzkumu, jenž byl realizován na českých technických fakultách, a to v bakalářských studijních programech. Na základě statisticky zpracovaných dat je možné konstatovat, že tvorba jazykových kurikul na technických fakultách je přizpůsobena vlastnímu akademickému prostředí. Složení pracovních týmů, komunikativní přístup k výuce cizích jazyků, stávající kurikulum a snaha zvyšovat studentovu autonomii v procesu učení se cizímu jazyku jsou významnými faktory, které podstatně ovlivňují proces tvorby kurikul.

  • Czech name

    Projektování jazykového kurikula na fakultách technického zaměření

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá problematikou tvorby jazykového kurikula, jehož kvalita zpracování má nemalý vliv na celkový průběh jazykového kurzu, včetně získání určité úrovně jazykové kompetence. Jsou zde nastíněny různé přístupy k projektování jazykového kurikula a prezentovány výsledky výzkumu, jenž byl realizován na českých technických fakultách, a to v bakalářských studijních programech. Na základě statisticky zpracovaných dat je možné konstatovat, že tvorba jazykových kurikul na technických fakultách je přizpůsobena vlastnímu akademickému prostředí. Složení pracovních týmů, komunikativní přístup k výuce cizích jazyků, stávající kurikulum a snaha zvyšovat studentovu autonomii v procesu učení se cizímu jazyku jsou významnými faktory, které podstatně ovlivňují proces tvorby kurikul.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50901 - Other social sciences

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    7

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    135-149

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database