All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Holistic Approach to Productive Skills Assessment in High-Stakes Tests

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG38__%2F18%3A00535414" target="_blank" >RIV/60162694:G38__/18:00535414 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://ujop.cuni.cz/strediska/vyzkumne-a-testovaci-centrum/vyzkumne-a-testovaci-centrum-konference-a-seminare" target="_blank" >http://ujop.cuni.cz/strediska/vyzkumne-a-testovaci-centrum/vyzkumne-a-testovaci-centrum-konference-a-seminare</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Holistický přístup při hodnocení produktivních dovedností v testech s vysokým impaktem na další kariéru testovaných

  • Original language description

    Příspěvek analyzuje výhody a nevýhody holistického přístupu při hodnocení produktivních dovedností (mluvení a psaní) u tzv. „high-stakes“ testů. Popisuje holistický a analytický přístup k hodnocení a poté je provedena analýza a srovnání vysledků vzorků subtestu psaní z AJ dle STANAG 6001. Je popsána zásadní role deskriptorů definujících požadovanou úroveň znalostí a je zvažován vliv hodnocení na tvorbu a implementaci těchto testů. Dále jsou rovněž zvažovány případné implikace pro metodické vedení přípravy studentů ke zkoušce s vysokým impaktem na další kariéru testovaných.

  • Czech name

    Holistický přístup při hodnocení produktivních dovedností v testech s vysokým impaktem na další kariéru testovaných

  • Czech description

    Příspěvek analyzuje výhody a nevýhody holistického přístupu při hodnocení produktivních dovedností (mluvení a psaní) u tzv. „high-stakes“ testů. Popisuje holistický a analytický přístup k hodnocení a poté je provedena analýza a srovnání vysledků vzorků subtestu psaní z AJ dle STANAG 6001. Je popsána zásadní role deskriptorů definujících požadovanou úroveň znalostí a je zvažován vliv hodnocení na tvorbu a implementaci těchto testů. Dále jsou rovněž zvažovány případné implikace pro metodické vedení přípravy studentů ke zkoušce s vysokým impaktem na další kariéru testovaných.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Současné výzvy ve výuce a testování cizích jazyků včetně češtiny pro cizince

  • ISBN

    978-80-87238-13-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    46-52

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Ústav jazykové a odborné přípravy

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Poděbrady

  • Event date

    Jun 19, 2018

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article