Holistic Approach to Productive Skills Assessment in High-Stakes Tests
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG38__%2F18%3A00535414" target="_blank" >RIV/60162694:G38__/18:00535414 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://ujop.cuni.cz/strediska/vyzkumne-a-testovaci-centrum/vyzkumne-a-testovaci-centrum-konference-a-seminare" target="_blank" >http://ujop.cuni.cz/strediska/vyzkumne-a-testovaci-centrum/vyzkumne-a-testovaci-centrum-konference-a-seminare</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Holistický přístup při hodnocení produktivních dovedností v testech s vysokým impaktem na další kariéru testovaných
Original language description
Příspěvek analyzuje výhody a nevýhody holistického přístupu při hodnocení produktivních dovedností (mluvení a psaní) u tzv. „high-stakes“ testů. Popisuje holistický a analytický přístup k hodnocení a poté je provedena analýza a srovnání vysledků vzorků subtestu psaní z AJ dle STANAG 6001. Je popsána zásadní role deskriptorů definujících požadovanou úroveň znalostí a je zvažován vliv hodnocení na tvorbu a implementaci těchto testů. Dále jsou rovněž zvažovány případné implikace pro metodické vedení přípravy studentů ke zkoušce s vysokým impaktem na další kariéru testovaných.
Czech name
Holistický přístup při hodnocení produktivních dovedností v testech s vysokým impaktem na další kariéru testovaných
Czech description
Příspěvek analyzuje výhody a nevýhody holistického přístupu při hodnocení produktivních dovedností (mluvení a psaní) u tzv. „high-stakes“ testů. Popisuje holistický a analytický přístup k hodnocení a poté je provedena analýza a srovnání vysledků vzorků subtestu psaní z AJ dle STANAG 6001. Je popsána zásadní role deskriptorů definujících požadovanou úroveň znalostí a je zvažován vliv hodnocení na tvorbu a implementaci těchto testů. Dále jsou rovněž zvažovány případné implikace pro metodické vedení přípravy studentů ke zkoušce s vysokým impaktem na další kariéru testovaných.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Současné výzvy ve výuce a testování cizích jazyků včetně češtiny pro cizince
ISBN
978-80-87238-13-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
46-52
Publisher name
Univerzita Karlova, Ústav jazykové a odborné přípravy
Place of publication
Praha
Event location
Poděbrady
Event date
Jun 19, 2018
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—