Study Materials and Measurement of Teaching Results.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F07%3A%230000895" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/07:#0000895 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Studijní opory a měření výsledků výuky
Original language description
Teorie pedagogické diagnostiky a didaktických testů nás učí základním principům tvorby testů. Současně nás motivuje k tvorbě tohoto nezbytného zpětnovazebního prvku v pedagogické praxi. Konstrukci testů nelze nechávat náhodě nebo bezbřehému tvůrčímu nadšení. V článku jsou uvedeny naše dlouhodobé zkušenosti s danou problematikou.
Czech name
Studijní opory a měření výsledků výuky
Czech description
Teorie pedagogické diagnostiky a didaktických testů nás učí základním principům tvorby testů. Současně nás motivuje k tvorbě tohoto nezbytného zpětnovazebního prvku v pedagogické praxi. Konstrukci testů nelze nechávat náhodě nebo bezbřehému tvůrčímu nadšení. V článku jsou uvedeny naše dlouhodobé zkušenosti s danou problematikou.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
5.konference MTF VŠT s mezinárodní účastí.
ISBN
978-80-7231-274-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
264
Pages from-to
—
Publisher name
UO, FVT
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—