All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Proposal of evaluation on educational activities in businesses

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F11%3A00451497" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/11:00451497 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/62156489:43670/11:00179344

  • Result on the web

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Návrh hodnocení edukační činnosti v organizaci

  • Original language description

    Pohled organizace se v edukační činnosti nesmí omezovat pouze na získávání, udržování a rozšiřování znalostí samotných, na hodnocení/evaluaci získaných znalostí, ale také na hodnocení s ohledem na vynaložené náklady. Příspěvek se zabývá návrhem modelu hodnocení edukační (výchovně-vzdělávací) činnosti zaměřené na jednotlivce v organizaci. Navrhovaný model efektivnosti vynaložených prostředků - nákladů vzhledem k získaným znalostem, jejich kvalitě, je důležitý k posuzování orientovaného rozvoje v efektivní organizaci s rostoucím podílem intelektuálního kapitálu. Příspěvek navazuje na článek ?Význam hodnocení edukační činnosti v organizaci.?

  • Czech name

    Návrh hodnocení edukační činnosti v organizaci

  • Czech description

    Pohled organizace se v edukační činnosti nesmí omezovat pouze na získávání, udržování a rozšiřování znalostí samotných, na hodnocení/evaluaci získaných znalostí, ale také na hodnocení s ohledem na vynaložené náklady. Příspěvek se zabývá návrhem modelu hodnocení edukační (výchovně-vzdělávací) činnosti zaměřené na jednotlivce v organizaci. Navrhovaný model efektivnosti vynaložených prostředků - nákladů vzhledem k získaným znalostem, jejich kvalitě, je důležitý k posuzování orientovaného rozvoje v efektivní organizaci s rostoucím podílem intelektuálního kapitálu. Příspěvek navazuje na článek ?Význam hodnocení edukační činnosti v organizaci.?

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    KA - Militarism

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    ICOLLE 2011

  • ISBN

    978-80-7375-535-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    300-309

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2011

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article