All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Charakteristic of a Classroom Climate and the Possibilities for its Formation in the Field of Security

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F13%3A00503174" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/13:00503174 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Charakteristika klimatu třídy a možnosti jeho utváření při vzdělávání v oblasti bezpečnosti

  • Original language description

    Příspěvek je věnován problematice klimatu třídy s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání v oblasti bezpečnosti a zabývá se teoretickým vymezením klimatu ve třídě a ve škole v pojetí našich i zahraničních autorů. V článku jsou uvedeny některé přístupy, jaklze klima třídy a školy utvářet a optimalizovat. Klima třídy chápeme z našeho pohledu jako jednu z variant celkového klimatu školy. K dalším variantám řadíme např. školní klima, organizační klima, klima učitelského sboru, vyučovací klima a další, kterémají nezastupitelné místo jak obecně při vzdělávání, tak při plnění specifických podmínek vzdělávání v oblasti bezpečnosti. V článku je zmíněn zejména fenomén motivace, který je především výsledkem interakce mezi osobností studenta a učitelem, kolegy, učivem, ale je také podmíněn momentální náladou či klimatem třídy, školy, oboru a celé společnosti ovlivňující vyučovací proces vzdělávání v oblasti bezpečnosti.

  • Czech name

    Charakteristika klimatu třídy a možnosti jeho utváření při vzdělávání v oblasti bezpečnosti

  • Czech description

    Příspěvek je věnován problematice klimatu třídy s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání v oblasti bezpečnosti a zabývá se teoretickým vymezením klimatu ve třídě a ve škole v pojetí našich i zahraničních autorů. V článku jsou uvedeny některé přístupy, jaklze klima třídy a školy utvářet a optimalizovat. Klima třídy chápeme z našeho pohledu jako jednu z variant celkového klimatu školy. K dalším variantám řadíme např. školní klima, organizační klima, klima učitelského sboru, vyučovací klima a další, kterémají nezastupitelné místo jak obecně při vzdělávání, tak při plnění specifických podmínek vzdělávání v oblasti bezpečnosti. V článku je zmíněn zejména fenomén motivace, který je především výsledkem interakce mezi osobností studenta a učitelem, kolegy, učivem, ale je také podmíněn momentální náladou či klimatem třídy, školy, oboru a celé společnosti ovlivňující vyučovací proces vzdělávání v oblasti bezpečnosti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    KA - Militarism

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z mezinárodnej vedeckej konferencie ?Nové trendy vo vyučovaní spoločenskovedných predmetov na školách zameraných na bezpečnost"

  • ISBN

    978-80-8040-476-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    267-273

  • Publisher name

    Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastiskava Štefánika

  • Place of publication

    Liptovský Mikuláš

  • Event location

    Liptovský Mikuláš

  • Event date

    Jan 1, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article