All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing in background of arms trade

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F16%3A00532346" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/16:00532346 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    MARKETING NA POZADÍ OBCHODU SE ZBRANĚMI

  • Original language description

    Cílem tohoto příspěvku je krátký pohled a zamyšlení se nad projevy marketingových aktivit v oblasti obchodu se zbraněmi. Obchod se zbraněmi se vyznačuje řadou specifik, kterými je samozřejmě ovlivněn celý trh obranné produkce. Tato specifika trhu přinášejí i na jedné straně specifické chování či možnosti propagace produktu a na straně druhé zcela běžně uplatňované techniky marketingové propagace, jako u produkce civilního charakteru. Příspěvek se v úvodu krátce zabývá teoretickými východisky trhu obranné produkce a v části druhé zvolenými příklady a nástinem projevů marketingových aktivit oblasti obchodu se zbraněmi a vojenskou technikou.

  • Czech name

    MARKETING NA POZADÍ OBCHODU SE ZBRANĚMI

  • Czech description

    Cílem tohoto příspěvku je krátký pohled a zamyšlení se nad projevy marketingových aktivit v oblasti obchodu se zbraněmi. Obchod se zbraněmi se vyznačuje řadou specifik, kterými je samozřejmě ovlivněn celý trh obranné produkce. Tato specifika trhu přinášejí i na jedné straně specifické chování či možnosti propagace produktu a na straně druhé zcela běžně uplatňované techniky marketingové propagace, jako u produkce civilního charakteru. Příspěvek se v úvodu krátce zabývá teoretickými východisky trhu obranné produkce a v části druhé zvolenými příklady a nástinem projevů marketingových aktivit oblasti obchodu se zbraněmi a vojenskou technikou.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    KA - Militarism

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    HOSPODAŘENÍ A NAKLÁDÁNÍ S MAJETKEM MANAGEMENT POUŽÍVÁNÍ A ÚDRŽBY PVT

  • ISBN

    978-80-7231-452-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    11-16

  • Publisher name

    Univerzita obrany

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Štěpánov

  • Event date

    Sep 23, 2015

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article