All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

COMPARISON OF METHODS OF STUDENT EDUCATION AND PERFORMING OF THE EXERCISES OF THE INTEGRATED RESCUE SYSTEM AND THE CRISIS MANAGEMENT AUTHORITIES IN A CONSTRUCTIVE SIMULATION ENVIROMENT

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F18%3A00535100" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/18:00535100 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://aktivity.unob.cz/dk/Documents/Conference%20proceedings%202018.pdf" target="_blank" >http://aktivity.unob.cz/dk/Documents/Conference%20proceedings%202018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komparace metod edukace studentů a provádění cvičení záchranných složek a orgánů krizového řízení při přípravě na řešení mimořádných událostí a krizových situací v prostředí konstruktivní simulace

  • Original language description

    Článek se zabývá komparací dvou možných metod přípravy a provádění cvičení složek integrovaného záchranného systému (IZS) a orgánů krizového řízení při přípravě na řešení mimořádných událostí a krizových situací v prostředí konstruktivní simulace, která zároveň může sloužit i jako edukační nástroj pro studenty bezpečnostních oborů. Metody se liší ve způsobu, jakým jsou ovládány entity představující síly a prostředky složek IZS a orgánů krizového řízení ve virtuálním prostředí konstruktivní simulace. Článek identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby uvedených metod pomocí SWOT analýzy. Identifikované parametry obou metod jsou následně porovnány z hlediska přínosu pro edukaci a praxi cvičících subjektů.

  • Czech name

    Komparace metod edukace studentů a provádění cvičení záchranných složek a orgánů krizového řízení při přípravě na řešení mimořádných událostí a krizových situací v prostředí konstruktivní simulace

  • Czech description

    Článek se zabývá komparací dvou možných metod přípravy a provádění cvičení složek integrovaného záchranného systému (IZS) a orgánů krizového řízení při přípravě na řešení mimořádných událostí a krizových situací v prostředí konstruktivní simulace, která zároveň může sloužit i jako edukační nástroj pro studenty bezpečnostních oborů. Metody se liší ve způsobu, jakým jsou ovládány entity představující síly a prostředky složek IZS a orgánů krizového řízení ve virtuálním prostředí konstruktivní simulace. Článek identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby uvedených metod pomocí SWOT analýzy. Identifikované parametry obou metod jsou následně porovnány z hlediska přínosu pro edukaci a praxi cvičících subjektů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50901 - Other social sciences

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    13. doktorandská konference: Nové přístupy k zajištění bezpečnosti státu

  • ISBN

    978-80-7582-037-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    78-85

  • Publisher name

    Univerzita obrany v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article