Teaching and Testing with Computer Support - Experience and Ambitions
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F11%3A00447566" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/11:00447566 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výuka a testování s podporou počítačů - zkušenosti a ambice
Original language description
Příspěvek bude prezentovat zkušenost autorek s využitím informačních a komunikačních technologií ve výuce a testování cizích jazyků na dvou vysokých školách. První část se zaměří na metody výuky s podporou e-learningových softwarů, se kterými mají autorky vlastní zkušenost. Na těchto příkladech budou ilustrovat výhody a nevýhody výuky cizích jazyků s elektronickou podporou. Konkrétně budou charakterizovány zkušenosti se dvěma softwarovými aplikacemi ? otevřený systém Moodle a systém navržený a používanýna Mendlově univerzitě v Brně. Druhá část se bude zabývat možnostmi a limity jazykového testování ve velkém i malém měřítku. V této části příspěvku budou interpretovány zkušenosti z návrhu a administrace jazykových testů pro přijímací řízení. Autorky nastíní také cíle projektu specifického výzkumu, jehož ambicí je navrhnout a ověřit možnosti použití systému Moodle pro přijímací zkoušky z anglického jazyka na Univerzitě obrany.
Czech name
Výuka a testování s podporou počítačů - zkušenosti a ambice
Czech description
Příspěvek bude prezentovat zkušenost autorek s využitím informačních a komunikačních technologií ve výuce a testování cizích jazyků na dvou vysokých školách. První část se zaměří na metody výuky s podporou e-learningových softwarů, se kterými mají autorky vlastní zkušenost. Na těchto příkladech budou ilustrovat výhody a nevýhody výuky cizích jazyků s elektronickou podporou. Konkrétně budou charakterizovány zkušenosti se dvěma softwarovými aplikacemi ? otevřený systém Moodle a systém navržený a používanýna Mendlově univerzitě v Brně. Druhá část se bude zabývat možnostmi a limity jazykového testování ve velkém i malém měřítku. V této části příspěvku budou interpretovány zkušenosti z návrhu a administrace jazykových testů pro přijímací řízení. Autorky nastíní také cíle projektu specifického výzkumu, jehož ambicí je navrhnout a ověřit možnosti použití systému Moodle pro přijímací zkoušky z anglického jazyka na Univerzitě obrany.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Informační a komunikační technologie ve výuce cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince).
ISBN
978-80-87238-07-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
1-6
Publisher name
ÚJOP UK Praha
Place of publication
Poděbrady
Event location
Poděbrady
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—