All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

English Teachers´Criteria for Textbook Choice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F11%3A00494493" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/11:00494493 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kritéria, podle nichž učitelé AJ vybírají učebnice

  • Original language description

    V době, kdy nové technologie ve výuce stále více přitahují pozornost vyučujících i studentů, se může učebnice stát přehlíženým pomocníkem učitele. Výběr učebního textu a doplňkových materiálů je ale stále důležitý krok, který musí na počátku akademickéhoroku udělat i vysokoškolští učitelé - vybrat učebnici, která bude pro studenty motivující a nebudou ji znát z předchozího studia na střední škole. Příspěvek přináší výsledky dotazníkové sondy, která se zaměřila na hlediska, která vedou učitele angličtiny na středních školách v Brně a okolí k výběru konkrétní učebnice.

  • Czech name

    Kritéria, podle nichž učitelé AJ vybírají učebnice

  • Czech description

    V době, kdy nové technologie ve výuce stále více přitahují pozornost vyučujících i studentů, se může učebnice stát přehlíženým pomocníkem učitele. Výběr učebního textu a doplňkových materiálů je ale stále důležitý krok, který musí na počátku akademickéhoroku udělat i vysokoškolští učitelé - vybrat učebnici, která bude pro studenty motivující a nebudou ji znát z předchozího studia na střední škole. Příspěvek přináší výsledky dotazníkové sondy, která se zaměřila na hlediska, která vedou učitele angličtiny na středních školách v Brně a okolí k výběru konkrétní učebnice.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    CASALC review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    1/2011

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    30-36

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database