Simulation of movement speed of the vehicle track link
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F13%3A00498983" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/13:00498983 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Simulace rychlosti pohybu článku vozidlového pásu
Original language description
Obsahem předkládaného článku je popis matematického modelu korby a podvozku pásového vozidla, dále popis provedení simulačních výpočtů dynamického chování článku pásu jako části podvozku a uvedení možností využití výsledků těchto výpočtů. Simulační výpočty jsou prováděny pomocí výpočetního systému MSC.ADAMS.AVT. Článek popisuje sestavení souboru konstrukčních parametrů a provozního nastavení podvozku, jejichž změny mají vliv na změnu směrové stability vozidla při jízdě vysokou rychlostí. Jsou zde také kvantifikovány vlivy změn jednotlivých konstrukčních parametrů. Dále jsou zde uvedeny možnosti využití výsledků simulačních výpočtů pro sestavení aproximačních rovnic rychlostí a zrychlení částí podvozku a pro verifikaci matematického modelu. V závěru jeuvedena možná cesta dosažení konečného cíle prováděných simulačních výpočtů provedením návrhu konstrukčních změn částí podvozku, nebo jeho provozního nastavení. Optimalizovaná kombinace konstrukčních změn částí podvozku, nebo jeho provozn
Czech name
Simulace rychlosti pohybu článku vozidlového pásu
Czech description
Obsahem předkládaného článku je popis matematického modelu korby a podvozku pásového vozidla, dále popis provedení simulačních výpočtů dynamického chování článku pásu jako části podvozku a uvedení možností využití výsledků těchto výpočtů. Simulační výpočty jsou prováděny pomocí výpočetního systému MSC.ADAMS.AVT. Článek popisuje sestavení souboru konstrukčních parametrů a provozního nastavení podvozku, jejichž změny mají vliv na změnu směrové stability vozidla při jízdě vysokou rychlostí. Jsou zde také kvantifikovány vlivy změn jednotlivých konstrukčních parametrů. Dále jsou zde uvedeny možnosti využití výsledků simulačních výpočtů pro sestavení aproximačních rovnic rychlostí a zrychlení částí podvozku a pro verifikaci matematického modelu. V závěru jeuvedena možná cesta dosažení konečného cíle prováděných simulačních výpočtů provedením návrhu konstrukčních změn částí podvozku, nebo jeho provozního nastavení. Optimalizovaná kombinace konstrukčních změn částí podvozku, nebo jeho provozn
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
KA - Militarism
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník přednášek z XI. mezinárodní konference Dynamika tuhých a deformovatelných těles 2013
ISBN
978-80-7414-607-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
1-10
Publisher name
Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem
Place of publication
Ústí nad Labem
Event location
Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem
Event date
Jan 1, 2013
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—