All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Computer simulation of vehicle track link motion

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F13%3A00499904" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/13:00499904 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Počítačová simulace pohybu vozidlového pásu

  • Original language description

    Obsahem předkládaného článku je popis matematického modelu korby a podvozku pásového vozidla, dále popis provedení simulačních výpočtů dynamického chování článku pásu jako části podvozku a uvedení možností využití výsledků těchto výpočtů. Simulační výpočty jsou prováděny pomocí výpočetního systému MSC.ADAMS.AVT. Článek popisuje sestavení souboru konstrukčních parametrů a provozního nastavení podvozku, jejichž změny mají vliv na změnu směrové stability vozidla při jízdě vysokou rychlostí. Jsou zde také kvantifikovány vlivy změn jednotlivých konstrukčních parametrů. Dále jsou zde uvedeny možnosti využití výsledků simulačních výpočtů pro sestavení aproximačních rovnic rychlostí a zrychlení částí podvozku a pro verifikaci matematického modelu. V závěru jeuvedena možná cesta dosažení konečného cíle prováděných simulačních výpočtů provedením návrhu konstrukčních změn částí podvozku, nebo jeho provozního nastavení. Optimalizovaná kombinace konstrukčních změn částí podvozku, nebo jeho provozn

  • Czech name

    Počítačová simulace pohybu vozidlového pásu

  • Czech description

    Obsahem předkládaného článku je popis matematického modelu korby a podvozku pásového vozidla, dále popis provedení simulačních výpočtů dynamického chování článku pásu jako části podvozku a uvedení možností využití výsledků těchto výpočtů. Simulační výpočty jsou prováděny pomocí výpočetního systému MSC.ADAMS.AVT. Článek popisuje sestavení souboru konstrukčních parametrů a provozního nastavení podvozku, jejichž změny mají vliv na změnu směrové stability vozidla při jízdě vysokou rychlostí. Jsou zde také kvantifikovány vlivy změn jednotlivých konstrukčních parametrů. Dále jsou zde uvedeny možnosti využití výsledků simulačních výpočtů pro sestavení aproximačních rovnic rychlostí a zrychlení částí podvozku a pro verifikaci matematického modelu. V závěru jeuvedena možná cesta dosažení konečného cíle prováděných simulačních výpočtů provedením návrhu konstrukčních změn částí podvozku, nebo jeho provozního nastavení. Optimalizovaná kombinace konstrukčních změn částí podvozku, nebo jeho provozn

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    KA - Militarism

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Strojírenská technologie

  • ISSN

    1211-4162

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    Září 2013

  • Issue of the periodical within the volume

    číslo 3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    151-157

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database