All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation of students' knowledge at admition: Multilevel education in english at University of defense

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F25%3A00563345" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/25:00563345 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://konference3mi.vsb.cz/images/sborniky/2024/sbornik_3mi2024.pdf" target="_blank" >http://konference3mi.vsb.cz/images/sborniky/2024/sbornik_3mi2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.31490/9788024847450" target="_blank" >10.31490/9788024847450</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    VYHODNOCENÍ VSTUPNÍCH ZNALOSTÍ STUDENTŮ: VÝUKA MATEMATIKY V ANGLIČTINĚ NA UNIVERZITĚ OBRANY

  • Original language description

    Na Fakultě vojenských technologií Univerzity obrany probíhá výuka matematiky studentů 1. ročníku vojenského studia v české a anglické variantě. Přitom studenti samostatně rozhodují, kterou variantu zvolí. Naším cílem je zjistit, jaká je úroveň středoškolských matematických znalostí u studentů, kteří si vybrali studium v angličtině, oproti studentům, kteří matematiku studují v češtině. Toto porovnání provádíme na základě výsledku dvou testů ze středoškolské matematiky, které studenti píší v prvních týdnech studia. Data, která používáme, odrážejí výsledky z posledních tří let. Na základě statistické indukce zjišťujeme, že v případě prvního testu byly výsledky u anglických skupin v některých letech významně lepší, než u českých skupin. Naopak u druhého testu nám výsledky vycházejí neprůkazné. V naší analýze se potýkáme mimo jiné s obtížemi, které pramení z malého počtu studentů studujících v angličtině.

  • Czech name

    VYHODNOCENÍ VSTUPNÍCH ZNALOSTÍ STUDENTŮ: VÝUKA MATEMATIKY V ANGLIČTINĚ NA UNIVERZITĚ OBRANY

  • Czech description

    Na Fakultě vojenských technologií Univerzity obrany probíhá výuka matematiky studentů 1. ročníku vojenského studia v české a anglické variantě. Přitom studenti samostatně rozhodují, kterou variantu zvolí. Naším cílem je zjistit, jaká je úroveň středoškolských matematických znalostí u studentů, kteří si vybrali studium v angličtině, oproti studentům, kteří matematiku studují v češtině. Toto porovnání provádíme na základě výsledku dvou testů ze středoškolské matematiky, které studenti píší v prvních týdnech studia. Data, která používáme, odrážejí výsledky z posledních tří let. Na základě statistické indukce zjišťujeme, že v případě prvního testu byly výsledky u anglických skupin v některých letech významně lepší, než u českých skupin. Naopak u druhého testu nám výsledky vycházejí neprůkazné. V naší analýze se potýkáme mimo jiné s obtížemi, které pramení z malého počtu studentů studujících v angličtině.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z 29. semináře Moderní matematické metody v inženýrství

  • ISBN

    978-80-248-4745-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    52-60

  • Publisher name

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Čeladná

  • Event date

    Jun 3, 2024

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article