Interactive presentation of marketing research of the Czech opera audience
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60447711%3A_____%2F12%3A%230000004" target="_blank" >RIV/60447711:_____/12:#0000004 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Interaktivní prezentace marketingového výzkumu českého operního publika
Original language description
Interaktivní databáze výsledků dvou kol dotazníkového šetření v rámci výzkumu Marketingový potenciál českého operního publika. Obsahuje veškerá data získaná z deseti operních domů České republiky, a to jak formou papírového, tak elektronického dotazníku.Lze volit různé sestavy údajů podle divadel i podle jednotlivých témat (divákům položených otázek)
Czech name
Interaktivní prezentace marketingového výzkumu českého operního publika
Czech description
Interaktivní databáze výsledků dvou kol dotazníkového šetření v rámci výzkumu Marketingový potenciál českého operního publika. Obsahuje veškerá data získaná z deseti operních domů České republiky, a to jak formou papírového, tak elektronického dotazníku.Lze volit různé sestavy údajů podle divadel i podle jednotlivých témat (divákům položených otázek)
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/DD07P03OUK003" target="_blank" >DD07P03OUK003: Czech Opera Audience Marketing Potential</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
—
Place of publication
—
Publisher/client name
—
Version
—
Carrier ID
—