Czech Opera Audience Marketing Potential, Studies and Thesis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60447711%3A_____%2F12%3A%230000006" target="_blank" >RIV/60447711:_____/12:#0000006 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.jednotahd.cz/dotaznik/zaverecnazprava/zaverecnazprava.php" target="_blank" >http://www.jednotahd.cz/dotaznik/zaverecnazprava/zaverecnazprava.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingový potenciál českého operního publika, Studie a teze
Original language description
Texty obsahují metodiku výzkumu (komparaci s výzkumem diváků, který provedla Opera Europa), statistickou a obsahovou analýzu dotazníkového šetření diváků operních představení, analýzu marketingového chování českých operních domů a doporučení změn, modelovou analýzu marketingu Teatro alla Scala v Itálii. Přílohy obsahují průběžné analýzy a zprávy, dotazníkový formulář.
Czech name
Marketingový potenciál českého operního publika, Studie a teze
Czech description
Texty obsahují metodiku výzkumu (komparaci s výzkumem diváků, který provedla Opera Europa), statistickou a obsahovou analýzu dotazníkového šetření diváků operních představení, analýzu marketingového chování českých operních domů a doporučení změn, modelovou analýzu marketingu Teatro alla Scala v Itálii. Přílohy obsahují průběžné analýzy a zprávy, dotazníkový formulář.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/DD07P03OUK003" target="_blank" >DD07P03OUK003: Czech Opera Audience Marketing Potential</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů