All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Use of the Delphi Method for Identifi cation of Priority Topics for Education Policy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60456540%3A_____%2F20%3AN0000086" target="_blank" >RIV/60456540:_____/20:N0000086 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216208:11410/20:10419336

  • Result on the web

    <a href="https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/1844" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/1844</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití metody Delphi pro identifikaci klíčových témat vzdělávací politiky

  • Original language description

    Cílem příspěvku je popsat postup, výsledky a zkušenosti aplikace metody Delphi v projektu „Identifi kace prioritních témat ve vzdělávání“, který byl realizován na jaře roku 2019. Metoda Delphi se zpravidla využívá k vytváření konsenzu mezi experty, k analýze a lep-šímu porozumění určité oblasti či ke generování návrhů opatření souvisejících s realizací kon-krétních veřejných nebo fi remních politik. V tomto konkrétním případě byla využita jako nástroj pro získání hlubšího vhledu do postojů a názorů vzdělávací komunity na nedostatky současného vzdělávacího systému v ČR.

  • Czech name

    Využití metody Delphi pro identifikaci klíčových témat vzdělávací politiky

  • Czech description

    Cílem příspěvku je popsat postup, výsledky a zkušenosti aplikace metody Delphi v projektu „Identifi kace prioritních témat ve vzdělávání“, který byl realizován na jaře roku 2019. Metoda Delphi se zpravidla využívá k vytváření konsenzu mezi experty, k analýze a lep-šímu porozumění určité oblasti či ke generování návrhů opatření souvisejících s realizací kon-krétních veřejných nebo fi remních politik. V tomto konkrétním případě byla využita jako nástroj pro získání hlubšího vhledu do postojů a názorů vzdělávací komunity na nedostatky současného vzdělávacího systému v ČR.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50602 - Public administration

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/LO1407" target="_blank" >LO1407: Science and technology for society</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    70

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    22

  • Pages from-to

    252-273

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database