Use of the Delphi Method for Identifi cation of Priority Topics for Education Policy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60456540%3A_____%2F20%3AN0000086" target="_blank" >RIV/60456540:_____/20:N0000086 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00216208:11410/20:10419336
Result on the web
<a href="https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/1844" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/1844</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití metody Delphi pro identifikaci klíčových témat vzdělávací politiky
Original language description
Cílem příspěvku je popsat postup, výsledky a zkušenosti aplikace metody Delphi v projektu „Identifi kace prioritních témat ve vzdělávání“, který byl realizován na jaře roku 2019. Metoda Delphi se zpravidla využívá k vytváření konsenzu mezi experty, k analýze a lep-šímu porozumění určité oblasti či ke generování návrhů opatření souvisejících s realizací kon-krétních veřejných nebo fi remních politik. V tomto konkrétním případě byla využita jako nástroj pro získání hlubšího vhledu do postojů a názorů vzdělávací komunity na nedostatky současného vzdělávacího systému v ČR.
Czech name
Využití metody Delphi pro identifikaci klíčových témat vzdělávací politiky
Czech description
Cílem příspěvku je popsat postup, výsledky a zkušenosti aplikace metody Delphi v projektu „Identifi kace prioritních témat ve vzdělávání“, který byl realizován na jaře roku 2019. Metoda Delphi se zpravidla využívá k vytváření konsenzu mezi experty, k analýze a lep-šímu porozumění určité oblasti či ke generování návrhů opatření souvisejících s realizací kon-krétních veřejných nebo fi remních politik. V tomto konkrétním případě byla využita jako nástroj pro získání hlubšího vhledu do postojů a názorů vzdělávací komunity na nedostatky současného vzdělávacího systému v ČR.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50602 - Public administration
Result continuities
Project
<a href="/en/project/LO1407" target="_blank" >LO1407: Science and technology for society</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Volume of the periodical
70
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
22
Pages from-to
252-273
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—