New trends in retail good distribution.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A5581" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:5581 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nové trendy distribuce zboží v maloobchodě.
Original language description
Maloobchodní činnost se v současné době značně rozvijí v závislosti na měnící se životní styl a postojů spotřebitelů k nákupu zboží. Tradiční prodejní techniky ustupují novým trendům nekonvenčního charakteru. Např.: prodej bez provozoven, internetové obchody, obchod jako zábavní a společenské centrum. V rámci konkurenceschopnosti jsou maloobchodníci nuceni přizpůsobit distribuční metody a postupy těmto novým odbytovým příležitostem. Jedná se např. o zavádění standardů obchodních jednotek, obchodního centra, kontrolních míst jakosti distribuční sítě,?apod. Všechny uvedené přístupy jsou zacílené na efektivní generování zásob zboží ve vazbě na jeho odbyt. Tyto trendy v distribuci zboží v maloobchodním subsystému vnitřního obchodu přispívají nejen ke zvýšení konkurenceschopnosti, ale i k diverzifikaci distribuční činnosti, která podniku přinese více zákazníků ? rozšíří se tím počet cílových skupin.
Czech name
Nové trendy distribuce zboží v maloobchodě.
Czech description
Maloobchodní činnost se v současné době značně rozvijí v závislosti na měnící se životní styl a postojů spotřebitelů k nákupu zboží. Tradiční prodejní techniky ustupují novým trendům nekonvenčního charakteru. Např.: prodej bez provozoven, internetové obchody, obchod jako zábavní a společenské centrum. V rámci konkurenceschopnosti jsou maloobchodníci nuceni přizpůsobit distribuční metody a postupy těmto novým odbytovým příležitostem. Jedná se např. o zavádění standardů obchodních jednotek, obchodního centra, kontrolních míst jakosti distribuční sítě,?apod. Všechny uvedené přístupy jsou zacílené na efektivní generování zásob zboží ve vazbě na jeho odbyt. Tyto trendy v distribuci zboží v maloobchodním subsystému vnitřního obchodu přispívají nejen ke zvýšení konkurenceschopnosti, ale i k diverzifikaci distribuční činnosti, která podniku přinese více zákazníků ? rozšíří se tím počet cílových skupin.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z mezinárodní vědecké konference*Diagnostika podniku, controlling a logistika*
ISBN
80-8070-208-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
79-84
Publisher name
Žilinská univerzita v Žilině
Place of publication
Žilina
Event location
Žilina
Event date
Mar 16, 2004
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—