All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

New trends in retail good distribution.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A5581" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:5581 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nové trendy distribuce zboží v maloobchodě.

  • Original language description

    Maloobchodní činnost se v současné době značně rozvijí v závislosti na měnící se životní styl a postojů spotřebitelů k nákupu zboží. Tradiční prodejní techniky ustupují novým trendům nekonvenčního charakteru. Např.: prodej bez provozoven, internetové obchody, obchod jako zábavní a společenské centrum. V rámci konkurenceschopnosti jsou maloobchodníci nuceni přizpůsobit distribuční metody a postupy těmto novým odbytovým příležitostem. Jedná se např. o zavádění standardů obchodních jednotek, obchodního centra, kontrolních míst jakosti distribuční sítě,?apod. Všechny uvedené přístupy jsou zacílené na efektivní generování zásob zboží ve vazbě na jeho odbyt. Tyto trendy v distribuci zboží v maloobchodním subsystému vnitřního obchodu přispívají nejen ke zvýšení konkurenceschopnosti, ale i k diverzifikaci distribuční činnosti, která podniku přinese více zákazníků ? rozšíří se tím počet cílových skupin.

  • Czech name

    Nové trendy distribuce zboží v maloobchodě.

  • Czech description

    Maloobchodní činnost se v současné době značně rozvijí v závislosti na měnící se životní styl a postojů spotřebitelů k nákupu zboží. Tradiční prodejní techniky ustupují novým trendům nekonvenčního charakteru. Např.: prodej bez provozoven, internetové obchody, obchod jako zábavní a společenské centrum. V rámci konkurenceschopnosti jsou maloobchodníci nuceni přizpůsobit distribuční metody a postupy těmto novým odbytovým příležitostem. Jedná se např. o zavádění standardů obchodních jednotek, obchodního centra, kontrolních míst jakosti distribuční sítě,?apod. Všechny uvedené přístupy jsou zacílené na efektivní generování zásob zboží ve vazbě na jeho odbyt. Tyto trendy v distribuci zboží v maloobchodním subsystému vnitřního obchodu přispívají nejen ke zvýšení konkurenceschopnosti, ale i k diverzifikaci distribuční činnosti, která podniku přinese více zákazníků ? rozšíří se tím počet cílových skupin.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z mezinárodní vědecké konference*Diagnostika podniku, controlling a logistika*

  • ISBN

    80-8070-208-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    79-84

  • Publisher name

    Žilinská univerzita v Žilině

  • Place of publication

    Žilina

  • Event location

    Žilina

  • Event date

    Mar 16, 2004

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article