All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Shopping Satisfaction Model of Customers in General Goods Retail

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU73857" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU73857 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Model nákupní spokojenosti zákazníků maloobchodu potravin a smíšeného zboží

  • Original language description

    V každém oboru podnikání je základním předpokladem přežití efektivnost procesů. V maloobchodním podnikání, které je posledním článkem distribučního řetězce, je to ale rovněž spokojenost zákazníků. V maloobchodním podnikání je proto nezbytností znát modelnákupního chování zákazníků a jemu pak přizpůsobovat všechny relevantní podnikatelské procesy. Přizpůsobování procesů s cílem uspokojit požadavky zákazníků se však velmi často setkává s otázkou efektivnosti, protože ne všechny aktivity v tomto směru jsou vhodné pro všechny typy prodejen. V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu postoje zákazníků k prodejnám drobného maloobchodu smíšeného zboží a tyto výsledky jsou diskutovány se závěry vědeckých publikací k tomuto tématu.

  • Czech name

    Model nákupní spokojenosti zákazníků maloobchodu potravin a smíšeného zboží

  • Czech description

    V každém oboru podnikání je základním předpokladem přežití efektivnost procesů. V maloobchodním podnikání, které je posledním článkem distribučního řetězce, je to ale rovněž spokojenost zákazníků. V maloobchodním podnikání je proto nezbytností znát modelnákupního chování zákazníků a jemu pak přizpůsobovat všechny relevantní podnikatelské procesy. Přizpůsobování procesů s cílem uspokojit požadavky zákazníků se však velmi často setkává s otázkou efektivnosti, protože ne všechny aktivity v tomto směru jsou vhodné pro všechny typy prodejen. V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu postoje zákazníků k prodejnám drobného maloobchodu smíšeného zboží a tyto výsledky jsou diskutovány se závěry vědeckých publikací k tomuto tématu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Moderné prístupy k manažmentu podniku

  • ISBN

    978-80-227-2750-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    88-95

  • Publisher name

    Slovenská technická univerzita Bratislava, Fakulta chemickej a potravinárskej technológie

  • Place of publication

    Slovenská technická univerzita Bratislava, Fak

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    Sep 6, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article