Shopping Satisfaction Model of Customers in General Goods Retail
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU73857" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU73857 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Model nákupní spokojenosti zákazníků maloobchodu potravin a smíšeného zboží
Original language description
V každém oboru podnikání je základním předpokladem přežití efektivnost procesů. V maloobchodním podnikání, které je posledním článkem distribučního řetězce, je to ale rovněž spokojenost zákazníků. V maloobchodním podnikání je proto nezbytností znát modelnákupního chování zákazníků a jemu pak přizpůsobovat všechny relevantní podnikatelské procesy. Přizpůsobování procesů s cílem uspokojit požadavky zákazníků se však velmi často setkává s otázkou efektivnosti, protože ne všechny aktivity v tomto směru jsou vhodné pro všechny typy prodejen. V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu postoje zákazníků k prodejnám drobného maloobchodu smíšeného zboží a tyto výsledky jsou diskutovány se závěry vědeckých publikací k tomuto tématu.
Czech name
Model nákupní spokojenosti zákazníků maloobchodu potravin a smíšeného zboží
Czech description
V každém oboru podnikání je základním předpokladem přežití efektivnost procesů. V maloobchodním podnikání, které je posledním článkem distribučního řetězce, je to ale rovněž spokojenost zákazníků. V maloobchodním podnikání je proto nezbytností znát modelnákupního chování zákazníků a jemu pak přizpůsobovat všechny relevantní podnikatelské procesy. Přizpůsobování procesů s cílem uspokojit požadavky zákazníků se však velmi často setkává s otázkou efektivnosti, protože ne všechny aktivity v tomto směru jsou vhodné pro všechny typy prodejen. V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu postoje zákazníků k prodejnám drobného maloobchodu smíšeného zboží a tyto výsledky jsou diskutovány se závěry vědeckých publikací k tomuto tématu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Moderné prístupy k manažmentu podniku
ISBN
978-80-227-2750-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
88-95
Publisher name
Slovenská technická univerzita Bratislava, Fakulta chemickej a potravinárskej technológie
Place of publication
Slovenská technická univerzita Bratislava, Fak
Event location
Bratislava
Event date
Sep 6, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—