Services marketing (chapter 9)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A8894" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:8894 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing služeb
Original language description
Marketing služeb se stále více dostává do popředí zájmu odborné veřejnosti. Důvodem je rostoucí podíl služeb na HDP ve vyspělých ekonomikách. Kapitola se zabývá specifiky marketingu služeb a problematikou kvality služeb.
Czech name
Marketing služeb
Czech description
Marketing služeb se stále více dostává do popředí zájmu odborné veřejnosti. Důvodem je rostoucí podíl služeb na HDP ve vyspělých ekonomikách. Kapitola se zabývá specifiky marketingu služeb a problematikou kvality služeb.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Marketing podle trhů
ISBN
80-86851-02-08
Number of pages of the result
22
Pages from-to
113-134
Number of pages of the book
—
Publisher name
Alfa Publishing
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—