Stakeholder analysis as a tool of PR
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A11028" target="_blank" >RIV/60460709:41110/05:11028 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza zájmových skupin jako nástroj public relations
Original language description
Práce se zabývá využitím analýzy zájmových skupin jako nástroje organizace pro určení prioritních zájmových skupin, se kterými je ze strategického hlediska vhodné navazovat, vytvářet, udržovat či rozvíjet vzájemné vztahy.
Czech name
Analýza zájmových skupin jako nástroj public relations
Czech description
Práce se zabývá využitím analýzy zájmových skupin jako nástroje organizace pro určení prioritních zájmových skupin, se kterými je ze strategického hlediska vhodné navazovat, vytvářet, udržovat či rozvíjet vzájemné vztahy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mendelnet 2005 Sborník abstraktů z evropské vědecké konference doktorandů
ISBN
80-7302-107-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
0-0
Publisher name
KONVOJ, spol. s r. o.
Place of publication
Brno
Event location
Brno, MZLU
Event date
Nov 28, 2005
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—