All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Statistical analysis of consumer sensory evaluation of selected varieties of white wine

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F14%3A66492" target="_blank" >RIV/60460709:41110/14:66492 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Statistická analýza smyslového hodnocení spotřebitelů vybraných odrůd bílého vína

  • Original language description

    Příspěvek hodnotí, jaké spotřebitelské preference mají domácí spotřebitelé při nákupu a spotřebě ve vztahu k vybraným odrůdám vína Chardonnay, Sauvignon a Rulandské šedé. Spotřebitelé jsou ovlivněni informacemi a osobními zkušenostmi ze svého života, zestudia, ze sdělovacích prostředků či od známých. Významným faktorem výběru spotřebitele je etiketa a také samotná láhev vína. Provedené pilotní šetření ukázalo, že preference spotřebitelů se mění z prvního dojmu z produktu v závislosti na osobní zkušenosti s produktem, tj. po degustaci. Ta může být významným faktorem k ovlivnění preferencí spotřebitelů vybraných odrůd vína. Výsledky je možné využít například prodejci révového vína v rámci jejich marketingového mixu.

  • Czech name

    Statistická analýza smyslového hodnocení spotřebitelů vybraných odrůd bílého vína

  • Czech description

    Příspěvek hodnotí, jaké spotřebitelské preference mají domácí spotřebitelé při nákupu a spotřebě ve vztahu k vybraným odrůdám vína Chardonnay, Sauvignon a Rulandské šedé. Spotřebitelé jsou ovlivněni informacemi a osobními zkušenostmi ze svého života, zestudia, ze sdělovacích prostředků či od známých. Významným faktorem výběru spotřebitele je etiketa a také samotná láhev vína. Provedené pilotní šetření ukázalo, že preference spotřebitelů se mění z prvního dojmu z produktu v závislosti na osobní zkušenosti s produktem, tj. po degustaci. Ta může být významným faktorem k ovlivnění preferencí spotřebitelů vybraných odrůd vína. Výsledky je možné využít například prodejci révového vína v rámci jejich marketingového mixu.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Ekonomická revue

  • ISSN

    1212-3951

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    17

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    217-224

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database