Comparison of Approaches Towards Teaching Writing Skills in Russian Textbooks for Native Speakers and Czech Textbooks for Native Speakers at Primary Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F18%3A77590" target="_blank" >RIV/60460709:41110/18:77590 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
ruština
Original language name
Srovnání přístupu k psaní jako řečové dovednosti v učebnicích ruského jazyka pro ruské žáky a v učebnicích českého jazyka pro české žáky
Original language description
Kapitola se týká problematiky psaní textu českými žáky v ruském jazyce, který je pro ně jazykem cizím.Jsou porovnávány metodiky psaní textů ve vybraných učebnicích ruského jazyka pro rodilé mluvčí a českého jazyka pro rodilé mluvčí na základních školách. Na základě porovnání je možné předpokládat, zda budou čeští žáci z hodin slohu v českém jazyce dostatečně teoreticky připraveni na psaní v ruském jazyce.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Srovnávací výzkum a výuka ruského jazyka jako cizího z aspektu lingvistického, literárně vědního a lingvodidaktického
ISBN
978-5-7017-2932-0
Number of pages of the result
21
Pages from-to
152-172
Number of pages of the book
214
Publisher name
Moskevská státní oblastní univerzita
Place of publication
Moskva
UT code for WoS chapter
—