Information technology and chemistry teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41210%2F10%3A49649" target="_blank" >RIV/60460709:41210/10:49649 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/60460709:41600/10:49649
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Informační technologie a zpřístupňování učiva chemie
Original language description
Studie prezentuje výsledky dotazníkového šetření u studentů 1. ročníku univerzity s povinnou výukou chemie zaměřeného na zjištění míry uplatnění experimentu a výuky s podporou výukových programů na středních odborných školách (SOŠ) a gymnáziích. Oba typysrovnávaných středních škol jsou ve využití informačních technologií i experimentu při výuce chemie nedostačující. Pouze 12,5 % studentů gymnázia a 2,4 % studentů SOŠ bylo intenzivně vzděláváno s pomocí vzdělávacího programu. Domníváme se, že je toto využití způsobeno ignorancí nebo nedostatkem školených učitelů. Propagace moderních vyučovacích postupů spojených s doškolováním by mohla situaci zlepšit, zejména z toho důvodu, že většina studentů uvedla vzdělávací programy v chemii jako potenciálně přínosné.
Czech name
Informační technologie a zpřístupňování učiva chemie
Czech description
Studie prezentuje výsledky dotazníkového šetření u studentů 1. ročníku univerzity s povinnou výukou chemie zaměřeného na zjištění míry uplatnění experimentu a výuky s podporou výukových programů na středních odborných školách (SOŠ) a gymnáziích. Oba typysrovnávaných středních škol jsou ve využití informačních technologií i experimentu při výuce chemie nedostačující. Pouze 12,5 % studentů gymnázia a 2,4 % studentů SOŠ bylo intenzivně vzděláváno s pomocí vzdělávacího programu. Domníváme se, že je toto využití způsobeno ignorancí nebo nedostatkem školených učitelů. Propagace moderních vyučovacích postupů spojených s doškolováním by mohla situaci zlepšit, zejména z toho důvodu, že většina studentů uvedla vzdělávací programy v chemii jako potenciálně přínosné.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
7
Issue of the periodical within the volume
X3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—