All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Self-reflection competencies of university teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41600%2F15%3A67507" target="_blank" >RIV/60460709:41600/15:67507 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Seberefexe kompetencí vysokoškolských učitelů

  • Original language description

    V souvislosti s celosvětovým trendem se dominanta reforem ve školství přesouvá do oblasti profesního rozvoje pedagogických pracovníků. Příspěvek je věnován kompetencím vysokoškolského pedagoga, které získává a rozvíjí v průběhu celé své profesní dráhy, akteré jsou nezbytné pro kvalifikovaný a profesionální výkon. Významná část je věnována kompetenci, která všechny ostatní zastřešuje, a sice kompetenci sebereflektivní. Autoři dále v příspěvku popisují evaluační proces na České zemědělské univerzitě v Praze, v rámci kterého jsou analyzovány názory studentů a pedagogů na výuku na této univerzitě, a tedy i naplňování potřebných vysokoškolských kompetencí. Záměrem šetření bylo zjistit, zda pedagogové prokazují kompetence jako excelentní způsobilosti, případně naplňování kterých je pro ně obtížné.

  • Czech name

    Seberefexe kompetencí vysokoškolských učitelů

  • Czech description

    V souvislosti s celosvětovým trendem se dominanta reforem ve školství přesouvá do oblasti profesního rozvoje pedagogických pracovníků. Příspěvek je věnován kompetencím vysokoškolského pedagoga, které získává a rozvíjí v průběhu celé své profesní dráhy, akteré jsou nezbytné pro kvalifikovaný a profesionální výkon. Významná část je věnována kompetenci, která všechny ostatní zastřešuje, a sice kompetenci sebereflektivní. Autoři dále v příspěvku popisují evaluační proces na České zemědělské univerzitě v Praze, v rámci kterého jsou analyzovány názory studentů a pedagogů na výuku na této univerzitě, a tedy i naplňování potřebných vysokoškolských kompetencí. Záměrem šetření bylo zjistit, zda pedagogové prokazují kompetence jako excelentní způsobilosti, případně naplňování kterých je pro ně obtížné.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Rozvoj kompetencí vzdělavatelů v kontextu moderního pojetí vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7509-256-4

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

    81-88

  • Number of pages of the book

    304

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter