All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Senior Education and Lecturer's competency model

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41600%2F15%3A67508" target="_blank" >RIV/60460709:41600/15:67508 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Seniorské vzdělávání a kompetenční model lektora

  • Original language description

    Seniorské vzdělávání je v mnoha ohledech velmi specifické. Je determinováno nejen objektivními činiteli, ale také činiteli subjektivními a právě ty jsou předmětem zájmu tohoto textu. Mezi činitele subjektivní patří především lektoři se svými kompetencemia také individuální a sociálně psychologické znaky seniorů jako účastníků vzdělávání. Cílem tohoto příspěvku je popsat základní specifika seniorského vzdělávání, identifikovat ústřední kompetence podle kritérií rolí vzdělavatele seniorů a na základě této reflexe vytvořit optimální kompetenční model lektora v seniorském vzdělávání. Přestože je totiž problematika kompetencí v současné době velmi diskutovaná, v kontextu vzdělávání seniorů je stále opomíjená.

  • Czech name

    Seniorské vzdělávání a kompetenční model lektora

  • Czech description

    Seniorské vzdělávání je v mnoha ohledech velmi specifické. Je determinováno nejen objektivními činiteli, ale také činiteli subjektivními a právě ty jsou předmětem zájmu tohoto textu. Mezi činitele subjektivní patří především lektoři se svými kompetencemia také individuální a sociálně psychologické znaky seniorů jako účastníků vzdělávání. Cílem tohoto příspěvku je popsat základní specifika seniorského vzdělávání, identifikovat ústřední kompetence podle kritérií rolí vzdělavatele seniorů a na základě této reflexe vytvořit optimální kompetenční model lektora v seniorském vzdělávání. Přestože je totiž problematika kompetencí v současné době velmi diskutovaná, v kontextu vzdělávání seniorů je stále opomíjená.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Rozvoj kompetencí vzdělavatelů v kontextu moderního pojetí vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7509-256-4

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

    276-283

  • Number of pages of the book

    304

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter