All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

To the Issue of the Task of Subject Didactics in Engineers Preparation for Technical Teacher Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A11156183" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:11156183 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/68407700:21630/09:11156183

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    K otázkám úlohy oborové didaktiky v přípravě techniků na učitelství odborných předmětů

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá specifickou úlohou didaktiky odborných předmětů v přípravě techniků na vzdělávání, ale také na řízení pedagogického procesu a lidského faktoru. Sleduje otázky funkce oborově didaktických kompetencí a jejich místa v komplexu inženýrsko-pedagogických kompetencí učitelů odborných technických předmětů. Příspěvek dokládá nezastupitelnost studijního předmětu "Didaktika odborných předmětů" v systému pedagogické přípravy techniků. Sleduje zřetel optimálního profilu zasazení jednotlivých součástí vědní disciplíny didaktika (obecná didaktika - odvětvová didaktika - oborová didaktika). Příspěvek vychází z aktuálních požadavků vyplývajících ze současné etapy kurikulární reformy, ze kterých vyplývají požadavky na nové kompetence učitelů. Příspěvek s ohledem na vysokou míru akcentace požadavků na nové kompetence učitelů vyvozuje důležitost úlohy didaktiky odborných předmětů v celkovém profilu učitelské přípravy.

  • Czech name

    K otázkám úlohy oborové didaktiky v přípravě techniků na učitelství odborných předmětů

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá specifickou úlohou didaktiky odborných předmětů v přípravě techniků na vzdělávání, ale také na řízení pedagogického procesu a lidského faktoru. Sleduje otázky funkce oborově didaktických kompetencí a jejich místa v komplexu inženýrsko-pedagogických kompetencí učitelů odborných technických předmětů. Příspěvek dokládá nezastupitelnost studijního předmětu "Didaktika odborných předmětů" v systému pedagogické přípravy techniků. Sleduje zřetel optimálního profilu zasazení jednotlivých součástí vědní disciplíny didaktika (obecná didaktika - odvětvová didaktika - oborová didaktika). Příspěvek vychází z aktuálních požadavků vyplývajících ze současné etapy kurikulární reformy, ze kterých vyplývají požadavky na nové kompetence učitelů. Příspěvek s ohledem na vysokou míru akcentace požadavků na nové kompetence učitelů vyvozuje důležitost úlohy didaktiky odborných předmětů v celkovém profilu učitelské přípravy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VI.

  • ISBN

    978-80-7220-315-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

  • Publisher name

    VOTOBIA Olomouc

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Dec 10, 2008

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article