Electronic study supports in tertiary education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41600%2F16%3A71587" target="_blank" >RIV/60460709:41600/16:71587 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Elektronické studijní opory v terciárním vzdělávání
Original language description
Publikace je zaměřena na zkoumání problematiky elektronických studijních opor určených k podpoře řízeného samostudia v terciárním vzdělávání. Publikace vychází z předpokladu, že elektronické studijní opory jsou vhodným nástrojem s didaktickým potenciálem pro využití ve vzdělávání, který zefektivní samostudium v terciárním vzdělávání, a napomůže tím splnění požadavků, které jsou na studenty kladeny, a to s vyšší efektivitou než běžně využívané studijní materiály. Kniha se zabývá vymezením pojmových konstruktů z oblasti elektronických studijních opor, analýzou jejich didaktických možností, omezení a směrů využití doplněnou o specifikace funkčních a didaktických aspektů audiovizuálních studijních opor. V empirické části je s využitím pedagogického experimentu ověřen vliv elektronických studijních opor na studijní výsledky v rámci řízeného samostudia studentů vysoké školy. Hlavním výstupem knihy je komplexní rozpracování teorie elektronických studijních opor, jako soudobého didaktického prostředku, veden
Czech name
Elektronické studijní opory v terciárním vzdělávání
Czech description
Publikace je zaměřena na zkoumání problematiky elektronických studijních opor určených k podpoře řízeného samostudia v terciárním vzdělávání. Publikace vychází z předpokladu, že elektronické studijní opory jsou vhodným nástrojem s didaktickým potenciálem pro využití ve vzdělávání, který zefektivní samostudium v terciárním vzdělávání, a napomůže tím splnění požadavků, které jsou na studenty kladeny, a to s vyšší efektivitou než běžně využívané studijní materiály. Kniha se zabývá vymezením pojmových konstruktů z oblasti elektronických studijních opor, analýzou jejich didaktických možností, omezení a směrů využití doplněnou o specifikace funkčních a didaktických aspektů audiovizuálních studijních opor. V empirické části je s využitím pedagogického experimentu ověřen vliv elektronických studijních opor na studijní výsledky v rámci řízeného samostudia studentů vysoké školy. Hlavním výstupem knihy je komplexní rozpracování teorie elektronických studijních opor, jako soudobého didaktického prostředku, veden
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7568-016-7
Number of pages
160
Publisher name
powerprint
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—