Application of the principles of corporate social responsibility (CSR) in the brewing industry in the CR
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F09%3A00022015" target="_blank" >RIV/60461373:22340/09:00022015 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR
Original language description
S pojmy udržitelnost a společenská odpovědnost firem (CSR) se v poslední době setkáváme stále častěji. Jedná se o koncept dobrovolné zainteresovanosti firem a jejich přispívání k lepšímu sociálnímu okolí firmy, lepšímu životnímu prostředí a prostředí v celé společnosti obecně. CSR je multi-dimenzionální oblast, ve které existuje mnoho hráčů. Jedná se o tzv. stakeholdery. Tyto zainteresované skupiny jsou ovlivňovány činností firmy, ale zároveň činnost firem svými postoji a názory ovlivňují. CSR je odvozena z této teorie stakeholderů a stojí na třech pilířích (ekonomický, sociální, environmentální), tzv. Triple-bottom-line. Přijetím principů CSR může firma získat mnoho výhod. Uvádí se, že dobře vypracovaná CSR strategie dokáže přesvědčit spotřebitele, aby kupovali právě její produkt, přesvědčí investory, aby této firmě poskytli kapitál pro další podnikáni a přitáhne schopné zaměstnance. Jedná se o dlouhodobou investici a forma její návratnosti je počínaje zviditelněním firmy, zlepšením r
Czech name
Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR
Czech description
S pojmy udržitelnost a společenská odpovědnost firem (CSR) se v poslední době setkáváme stále častěji. Jedná se o koncept dobrovolné zainteresovanosti firem a jejich přispívání k lepšímu sociálnímu okolí firmy, lepšímu životnímu prostředí a prostředí v celé společnosti obecně. CSR je multi-dimenzionální oblast, ve které existuje mnoho hráčů. Jedná se o tzv. stakeholdery. Tyto zainteresované skupiny jsou ovlivňovány činností firmy, ale zároveň činnost firem svými postoji a názory ovlivňují. CSR je odvozena z této teorie stakeholderů a stojí na třech pilířích (ekonomický, sociální, environmentální), tzv. Triple-bottom-line. Přijetím principů CSR může firma získat mnoho výhod. Uvádí se, že dobře vypracovaná CSR strategie dokáže přesvědčit spotřebitele, aby kupovali právě její produkt, přesvědčí investory, aby této firmě poskytli kapitál pro další podnikáni a přitáhne schopné zaměstnance. Jedná se o dlouhodobou investici a forma její návratnosti je počínaje zviditelněním firmy, zlepšením r
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
23. pivovarsko-sladařské dny
ISBN
978-80-86576-37-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
VÚPS
Place of publication
Praha
Event location
České Budějovice
Event date
Oct 15, 2009
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—