All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Application of the principles of corporate social responsibility (CSR) in the brewing industry in the CR

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F09%3A00022015" target="_blank" >RIV/60461373:22340/09:00022015 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR

  • Original language description

    S pojmy udržitelnost a společenská odpovědnost firem (CSR) se v poslední době setkáváme stále častěji. Jedná se o koncept dobrovolné zainteresovanosti firem a jejich přispívání k lepšímu sociálnímu okolí firmy, lepšímu životnímu prostředí a prostředí v celé společnosti obecně. CSR je multi-dimenzionální oblast, ve které existuje mnoho hráčů. Jedná se o tzv. stakeholdery. Tyto zainteresované skupiny jsou ovlivňovány činností firmy, ale zároveň činnost firem svými postoji a názory ovlivňují. CSR je odvozena z této teorie stakeholderů a stojí na třech pilířích (ekonomický, sociální, environmentální), tzv. Triple-bottom-line. Přijetím principů CSR může firma získat mnoho výhod. Uvádí se, že dobře vypracovaná CSR strategie dokáže přesvědčit spotřebitele, aby kupovali právě její produkt, přesvědčí investory, aby této firmě poskytli kapitál pro další podnikáni a přitáhne schopné zaměstnance. Jedná se o dlouhodobou investici a forma její návratnosti je počínaje zviditelněním firmy, zlepšením r

  • Czech name

    Aplikace principů Společenské odpovědnosti firem (CSR) v pivovarství v ČR

  • Czech description

    S pojmy udržitelnost a společenská odpovědnost firem (CSR) se v poslední době setkáváme stále častěji. Jedná se o koncept dobrovolné zainteresovanosti firem a jejich přispívání k lepšímu sociálnímu okolí firmy, lepšímu životnímu prostředí a prostředí v celé společnosti obecně. CSR je multi-dimenzionální oblast, ve které existuje mnoho hráčů. Jedná se o tzv. stakeholdery. Tyto zainteresované skupiny jsou ovlivňovány činností firmy, ale zároveň činnost firem svými postoji a názory ovlivňují. CSR je odvozena z této teorie stakeholderů a stojí na třech pilířích (ekonomický, sociální, environmentální), tzv. Triple-bottom-line. Přijetím principů CSR může firma získat mnoho výhod. Uvádí se, že dobře vypracovaná CSR strategie dokáže přesvědčit spotřebitele, aby kupovali právě její produkt, přesvědčí investory, aby této firmě poskytli kapitál pro další podnikáni a přitáhne schopné zaměstnance. Jedná se o dlouhodobou investici a forma její návratnosti je počínaje zviditelněním firmy, zlepšením r

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    23. pivovarsko-sladařské dny

  • ISBN

    978-80-86576-37-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

  • Publisher name

    VÚPS

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    České Budějovice

  • Event date

    Oct 15, 2009

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article