All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN FOOD INDUSTRY

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F10%3A00023553" target="_blank" >RIV/60461373:22340/10:00023553 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST FIREM V POTRAVINÁŘSKÉM PRŮMYSLU

  • Original language description

    V souvislosti s potravinářskými produkty a bezpečností potravin obecně jsou aktuální mnohá témata. Mezi nejpalčivější problémy patří bezpečnost potravin v oblasti dohledatelnosti šarží, mikrobiologická rizika a kontaminace škůdci či chemickými látkami škodícími lidskému organismu. Kromě bezpečnosti potravin se setkáváme s dalšími oblastmi zájmu a to především v souvislosti se vznikem závažných onemocnění při nevhodné či nadměrné konzumaci konkrétních potravin, tj. produktů potravinářského průmyslu.Výrobci potravin by si měli tyto negativní tendence ve společnosti uvědomit a modifikovat své produkty a svoje komunikační aktivity tak, aby nedocházelo k prohlubování negativních jevů. Z tohoto pohledu by měl nabývat na významu tzv. společensky odpovědný marketing (SRM, tj. Social Responsible Marketing), což je promítnutí principů CSR do konkrétní oblasti podnikové činnosti - marketingu.

  • Czech name

    SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST FIREM V POTRAVINÁŘSKÉM PRŮMYSLU

  • Czech description

    V souvislosti s potravinářskými produkty a bezpečností potravin obecně jsou aktuální mnohá témata. Mezi nejpalčivější problémy patří bezpečnost potravin v oblasti dohledatelnosti šarží, mikrobiologická rizika a kontaminace škůdci či chemickými látkami škodícími lidskému organismu. Kromě bezpečnosti potravin se setkáváme s dalšími oblastmi zájmu a to především v souvislosti se vznikem závažných onemocnění při nevhodné či nadměrné konzumaci konkrétních potravin, tj. produktů potravinářského průmyslu.Výrobci potravin by si měli tyto negativní tendence ve společnosti uvědomit a modifikovat své produkty a svoje komunikační aktivity tak, aby nedocházelo k prohlubování negativních jevů. Z tohoto pohledu by měl nabývat na významu tzv. společensky odpovědný marketing (SRM, tj. Social Responsible Marketing), což je promítnutí principů CSR do konkrétní oblasti podnikové činnosti - marketingu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    XL. Symposium o nových směrech výroby a hodnocení potravin

  • ISBN

  • ISSN

    1802-1433

  • e-ISSN

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

  • Publisher name

    VÚPP

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Skalský dvůr

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article