CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN FOOD INDUSTRY
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F10%3A00023553" target="_blank" >RIV/60461373:22340/10:00023553 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST FIREM V POTRAVINÁŘSKÉM PRŮMYSLU
Original language description
V souvislosti s potravinářskými produkty a bezpečností potravin obecně jsou aktuální mnohá témata. Mezi nejpalčivější problémy patří bezpečnost potravin v oblasti dohledatelnosti šarží, mikrobiologická rizika a kontaminace škůdci či chemickými látkami škodícími lidskému organismu. Kromě bezpečnosti potravin se setkáváme s dalšími oblastmi zájmu a to především v souvislosti se vznikem závažných onemocnění při nevhodné či nadměrné konzumaci konkrétních potravin, tj. produktů potravinářského průmyslu.Výrobci potravin by si měli tyto negativní tendence ve společnosti uvědomit a modifikovat své produkty a svoje komunikační aktivity tak, aby nedocházelo k prohlubování negativních jevů. Z tohoto pohledu by měl nabývat na významu tzv. společensky odpovědný marketing (SRM, tj. Social Responsible Marketing), což je promítnutí principů CSR do konkrétní oblasti podnikové činnosti - marketingu.
Czech name
SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST FIREM V POTRAVINÁŘSKÉM PRŮMYSLU
Czech description
V souvislosti s potravinářskými produkty a bezpečností potravin obecně jsou aktuální mnohá témata. Mezi nejpalčivější problémy patří bezpečnost potravin v oblasti dohledatelnosti šarží, mikrobiologická rizika a kontaminace škůdci či chemickými látkami škodícími lidskému organismu. Kromě bezpečnosti potravin se setkáváme s dalšími oblastmi zájmu a to především v souvislosti se vznikem závažných onemocnění při nevhodné či nadměrné konzumaci konkrétních potravin, tj. produktů potravinářského průmyslu.Výrobci potravin by si měli tyto negativní tendence ve společnosti uvědomit a modifikovat své produkty a svoje komunikační aktivity tak, aby nedocházelo k prohlubování negativních jevů. Z tohoto pohledu by měl nabývat na významu tzv. společensky odpovědný marketing (SRM, tj. Social Responsible Marketing), což je promítnutí principů CSR do konkrétní oblasti podnikové činnosti - marketingu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
XL. Symposium o nových směrech výroby a hodnocení potravin
ISBN
—
ISSN
1802-1433
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
—
Publisher name
VÚPP
Place of publication
Praha
Event location
Skalský dvůr
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—