All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Customer integration in the process of new products design

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F09%3A00022037" target="_blank" >RIV/60461373:22340/09:00022037 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Integrace zákazníků do procesu vývoje výrobku

  • Original language description

    Výrobkové inovace jsou nezbytné pro zajištění konkurenceschopnosti, růstu a úspěšnosti podniků, zejména na zralých a nasycených trzích. Je přitom známo, že míra propadu novinek se pohybuje kolem 80%, u potravinářských výrobků se dle(Belz, 2007 ) pohybujena úrovni 65%. Jedním z nástrojů pro snížení rizika a počtu propadů je přístup, který je označován jako ?Open Innovation?. Ve srovnání s tradičními přístupy vyhledává a zapojuje podnik do procesu výzkumu a vývoje další partnery, obvykle z řad zákazníků,odborníků z oblasti výzkumu a vývoje, distributorů cíleně v jednotlivých etapách inovačního procesu. Podle zkušeností vede tento postup k vyšší akceptaci výrobků pro trh, k rychlejšímu průniku na trh a v neposlední řadě snížení nákladů na vlastní vývojnových výrobků. Zapojení dalších partnerů umožní identifikaci faktorů, které mohou brzdit nebo naopak zkvalitnit proces výzkumu , vývoje a zavádění nových produktů na trh (NPD= New Product Development). Stať je věnovaná jednak přehledu tr

  • Czech name

    Integrace zákazníků do procesu vývoje výrobku

  • Czech description

    Výrobkové inovace jsou nezbytné pro zajištění konkurenceschopnosti, růstu a úspěšnosti podniků, zejména na zralých a nasycených trzích. Je přitom známo, že míra propadu novinek se pohybuje kolem 80%, u potravinářských výrobků se dle(Belz, 2007 ) pohybujena úrovni 65%. Jedním z nástrojů pro snížení rizika a počtu propadů je přístup, který je označován jako ?Open Innovation?. Ve srovnání s tradičními přístupy vyhledává a zapojuje podnik do procesu výzkumu a vývoje další partnery, obvykle z řad zákazníků,odborníků z oblasti výzkumu a vývoje, distributorů cíleně v jednotlivých etapách inovačního procesu. Podle zkušeností vede tento postup k vyšší akceptaci výrobků pro trh, k rychlejšímu průniku na trh a v neposlední řadě snížení nákladů na vlastní vývojnových výrobků. Zapojení dalších partnerů umožní identifikaci faktorů, které mohou brzdit nebo naopak zkvalitnit proces výzkumu , vývoje a zavádění nových produktů na trh (NPD= New Product Development). Stať je věnovaná jednak přehledu tr

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    BC - Theory and management systems

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Modern Approaches to the Corporate Management 2009

  • ISBN

    978-80-227-3169-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

  • Publisher name

    STU Bratislava

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    Sep 10, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article