Customer integration in the process of new products design
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F09%3A00022037" target="_blank" >RIV/60461373:22340/09:00022037 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Integrace zákazníků do procesu vývoje výrobku
Original language description
Výrobkové inovace jsou nezbytné pro zajištění konkurenceschopnosti, růstu a úspěšnosti podniků, zejména na zralých a nasycených trzích. Je přitom známo, že míra propadu novinek se pohybuje kolem 80%, u potravinářských výrobků se dle(Belz, 2007 ) pohybujena úrovni 65%. Jedním z nástrojů pro snížení rizika a počtu propadů je přístup, který je označován jako ?Open Innovation?. Ve srovnání s tradičními přístupy vyhledává a zapojuje podnik do procesu výzkumu a vývoje další partnery, obvykle z řad zákazníků,odborníků z oblasti výzkumu a vývoje, distributorů cíleně v jednotlivých etapách inovačního procesu. Podle zkušeností vede tento postup k vyšší akceptaci výrobků pro trh, k rychlejšímu průniku na trh a v neposlední řadě snížení nákladů na vlastní vývojnových výrobků. Zapojení dalších partnerů umožní identifikaci faktorů, které mohou brzdit nebo naopak zkvalitnit proces výzkumu , vývoje a zavádění nových produktů na trh (NPD= New Product Development). Stať je věnovaná jednak přehledu tr
Czech name
Integrace zákazníků do procesu vývoje výrobku
Czech description
Výrobkové inovace jsou nezbytné pro zajištění konkurenceschopnosti, růstu a úspěšnosti podniků, zejména na zralých a nasycených trzích. Je přitom známo, že míra propadu novinek se pohybuje kolem 80%, u potravinářských výrobků se dle(Belz, 2007 ) pohybujena úrovni 65%. Jedním z nástrojů pro snížení rizika a počtu propadů je přístup, který je označován jako ?Open Innovation?. Ve srovnání s tradičními přístupy vyhledává a zapojuje podnik do procesu výzkumu a vývoje další partnery, obvykle z řad zákazníků,odborníků z oblasti výzkumu a vývoje, distributorů cíleně v jednotlivých etapách inovačního procesu. Podle zkušeností vede tento postup k vyšší akceptaci výrobků pro trh, k rychlejšímu průniku na trh a v neposlední řadě snížení nákladů na vlastní vývojnových výrobků. Zapojení dalších partnerů umožní identifikaci faktorů, které mohou brzdit nebo naopak zkvalitnit proces výzkumu , vývoje a zavádění nových produktů na trh (NPD= New Product Development). Stať je věnovaná jednak přehledu tr
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
BC - Theory and management systems
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Modern Approaches to the Corporate Management 2009
ISBN
978-80-227-3169-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
STU Bratislava
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Sep 10, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—