Private Label Brands of Selected Manufacturers Belonging to Dairy Food Industry in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F16%3A43902130" target="_blank" >RIV/60461373:22810/16:43902130 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://appsconf.files.wordpress.com/2016/01/zbornik-apps-2016.pdf" target="_blank" >https://appsconf.files.wordpress.com/2016/01/zbornik-apps-2016.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Maloobchodní (privátní) značky vybraných výrobců mléčných potravin v ČR
Original language description
Tento článek je zaměřen na využití maloobchodních (privátních) značek v odvětví mléka a mléčných výrobků v České republice. Maloobchodní značky jsou doplňkem ke značkám klasických výrobců. Článek se zaměřuje na výrobce, kteří produkují pod svou vlastní značkou i pod maloobchodní značkou. Údaje o výrobcích a jejich produktech byly shromážděny za největší maloobchodní řetězce jako primární data pro tento příspěvek. Článek ověřuje čtyři výzkumné otázky zaměřující se na velikost výrobců, na šíři využití maloobchodních značek, na šíříi sortimentu produktů distribuovaných jednotlivým výrobcem pod privátními značkami a na exkluzivitu vztah mezi jednotlivým výrobcem a jednotlivým maloobchodním řetězcem. Výstupy tohoto dokumentu poskytují zmapování trhu, pokud jde o maloobchodní značky používané pro mléčné výrobky.
Czech name
Maloobchodní (privátní) značky vybraných výrobců mléčných potravin v ČR
Czech description
Tento článek je zaměřen na využití maloobchodních (privátních) značek v odvětví mléka a mléčných výrobků v České republice. Maloobchodní značky jsou doplňkem ke značkám klasických výrobců. Článek se zaměřuje na výrobce, kteří produkují pod svou vlastní značkou i pod maloobchodní značkou. Údaje o výrobcích a jejich produktech byly shromážděny za největší maloobchodní řetězce jako primární data pro tento příspěvek. Článek ověřuje čtyři výzkumné otázky zaměřující se na velikost výrobců, na šíři využití maloobchodních značek, na šíříi sortimentu produktů distribuovaných jednotlivým výrobcem pod privátními značkami a na exkluzivitu vztah mezi jednotlivým výrobcem a jednotlivým maloobchodním řetězcem. Výstupy tohoto dokumentu poskytují zmapování trhu, pokud jde o maloobchodní značky používané pro mléčné výrobky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016
ISBN
978-80-225-4245-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
451-457
Publisher name
Ekonóm
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
May 5, 2016
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—