All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Private Label Brands of Selected Manufacturers Belonging to Dairy Food Industry in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F16%3A43902130" target="_blank" >RIV/60461373:22810/16:43902130 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://appsconf.files.wordpress.com/2016/01/zbornik-apps-2016.pdf" target="_blank" >https://appsconf.files.wordpress.com/2016/01/zbornik-apps-2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Maloobchodní (privátní) značky vybraných výrobců mléčných potravin v ČR

  • Original language description

    Tento článek je zaměřen na využití maloobchodních (privátních) značek v odvětví mléka a mléčných výrobků v České republice. Maloobchodní značky jsou doplňkem ke značkám klasických výrobců. Článek se zaměřuje na výrobce, kteří produkují pod svou vlastní značkou i pod maloobchodní značkou. Údaje o výrobcích a jejich produktech byly shromážděny za největší maloobchodní řetězce jako primární data pro tento příspěvek. Článek ověřuje čtyři výzkumné otázky zaměřující se na velikost výrobců, na šíři využití maloobchodních značek, na šíříi sortimentu produktů distribuovaných jednotlivým výrobcem pod privátními značkami a na exkluzivitu vztah mezi jednotlivým výrobcem a jednotlivým maloobchodním řetězcem. Výstupy tohoto dokumentu poskytují zmapování trhu, pokud jde o maloobchodní značky používané pro mléčné výrobky.

  • Czech name

    Maloobchodní (privátní) značky vybraných výrobců mléčných potravin v ČR

  • Czech description

    Tento článek je zaměřen na využití maloobchodních (privátních) značek v odvětví mléka a mléčných výrobků v České republice. Maloobchodní značky jsou doplňkem ke značkám klasických výrobců. Článek se zaměřuje na výrobce, kteří produkují pod svou vlastní značkou i pod maloobchodní značkou. Údaje o výrobcích a jejich produktech byly shromážděny za největší maloobchodní řetězce jako primární data pro tento příspěvek. Článek ověřuje čtyři výzkumné otázky zaměřující se na velikost výrobců, na šíři využití maloobchodních značek, na šíříi sortimentu produktů distribuovaných jednotlivým výrobcem pod privátními značkami a na exkluzivitu vztah mezi jednotlivým výrobcem a jednotlivým maloobchodním řetězcem. Výstupy tohoto dokumentu poskytují zmapování trhu, pokud jde o maloobchodní značky používané pro mléčné výrobky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016

  • ISBN

    978-80-225-4245-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    451-457

  • Publisher name

    Ekonóm

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    May 5, 2016

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article