All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Czech meat products brands in foreign retail chains in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62157124%3A16270%2F15%3A43873741" target="_blank" >RIV/62157124:16270/15:43873741 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Značky českých masných výrobků v zahraničních maloobchodních řetězcích v ČR

  • Original language description

    V dubnu 2014 byl proveden zákaznický průzkum v prodejnách zahraničních sítí Kaufland, Lidl, Penny Market, Billa a Tesco (hypermarket). Analýza byla zaměřena na nabídku balených masných výrobků v samoobslužných úsecích prodejen s ohledem na identitu výrobce prostřednictvím výrobních značek nebo na sortiment privátních značek s možným rozlišením zpracovatelů a země původu (identifikační značka). Privátní značky masných výrobků byly zastoupeny v podílech 20-81 %. Průměrné ceny výrobků s privátními značkamibyly nižší v porovnání k výrobním značkám. Nejvíce výrobních značek masných výrobků od českých zpracovatelů bylo zjištěno v sítích Kaufland a Tesco.

  • Czech name

    Značky českých masných výrobků v zahraničních maloobchodních řetězcích v ČR

  • Czech description

    V dubnu 2014 byl proveden zákaznický průzkum v prodejnách zahraničních sítí Kaufland, Lidl, Penny Market, Billa a Tesco (hypermarket). Analýza byla zaměřena na nabídku balených masných výrobků v samoobslužných úsecích prodejen s ohledem na identitu výrobce prostřednictvím výrobních značek nebo na sortiment privátních značek s možným rozlišením zpracovatelů a země původu (identifikační značka). Privátní značky masných výrobků byly zastoupeny v podílech 20-81 %. Průměrné ceny výrobků s privátními značkamibyly nižší v porovnání k výrobním značkám. Nejvíce výrobních značek masných výrobků od českých zpracovatelů bylo zjištěno v sítích Kaufland a Tesco.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    GM - Food industry

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Maso

  • ISSN

    1210-4086

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    26

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    52-55

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database