All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

PRIVATE LABELS AT RETAIL MARKET IN THE CZECH REPUBLIC

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F21%3AN0100467" target="_blank" >RIV/71226401:_____/21:N0100467 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.mladaveda.sk/casopisy/2021/01/01_2021_02.pdf" target="_blank" >http://www.mladaveda.sk/casopisy/2021/01/01_2021_02.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    MALOOBCHODNÍ TRH PRIVÁTNÍCH ZNAČEK V ČESKÉ REPUBLICE

  • Original language description

    Tento článek se zaměřuje na oblast maloobchodních privátních značek. Konkrétně se tento článek zaměřuje na privátní značky maloobchodníků na českém trhu. Na českém trhu maloobchodníků tvoří nejdůležitější skupinu 10 maloobchodníků, z nichž 6 je nejdůležitějších ve hře privátních značek na českém trhu. Jedná se zejména o společnosti Kaufland, Albert, Penny, Billa, Lidl a Tesco. Cílem tohoto prvotního průzkumu je připravit podklad pro další marketingový výzkum privátních značek v České republice. Obecně je možné konstatovat, že privátní značky jsou neustále na vzestupu a tvoří důležitý podíl v rámci tržeb všech maloobchodních řetězců.

  • Czech name

    MALOOBCHODNÍ TRH PRIVÁTNÍCH ZNAČEK V ČESKÉ REPUBLICE

  • Czech description

    Tento článek se zaměřuje na oblast maloobchodních privátních značek. Konkrétně se tento článek zaměřuje na privátní značky maloobchodníků na českém trhu. Na českém trhu maloobchodníků tvoří nejdůležitější skupinu 10 maloobchodníků, z nichž 6 je nejdůležitějších ve hře privátních značek na českém trhu. Jedná se zejména o společnosti Kaufland, Albert, Penny, Billa, Lidl a Tesco. Cílem tohoto prvotního průzkumu je připravit podklad pro další marketingový výzkum privátních značek v České republice. Obecně je možné konstatovat, že privátní značky jsou neustále na vzestupu a tvoří důležitý podíl v rámci tržeb všech maloobchodních řetězců.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    MEDZINÁRODNÝ VEDECKÝ ČASOPIS MLADÁ VEDA / YOUNG SCIENCE

  • ISSN

    1339-3189

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    9

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    7-11

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database