All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Banking in 2025 - a study "Retail bank 2025 - integration clash or symbiosis?"

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31110%2F15%3A00048050" target="_blank" >RIV/61384399:31110/15:00048050 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vize bankovnictví 2025 - studie "Retailová banka 2025 - mezigenerační střet nebo shoda"

  • Original language description

    Výsledkem druhé fáze projektu je zpracování studie, která otázkou, jak budou vypadat banky v roce 2025 s důrazem na retailové bankovnictví v České republice z pohledu zástupců bank, nebankovního sektoru a studentů vysokých ekonomických škol. Jsou formulovány 4 základní výzkumné hypotézy následujícími závěry: i) bankéři jsou pesimističtější ve vztahu k budoucnosti poboček než nebankéři; ii) banky jsou vnímány jako instituce s největším zákaznickým pohodlím; iii) problémem digitalizace u velkých a středních bank je integrace stávajících systémů; iv) Generace Z preferuje služby bank před nebankovními subjekty.

  • Czech name

    Vize bankovnictví 2025 - studie "Retailová banka 2025 - mezigenerační střet nebo shoda"

  • Czech description

    Výsledkem druhé fáze projektu je zpracování studie, která otázkou, jak budou vypadat banky v roce 2025 s důrazem na retailové bankovnictví v České republice z pohledu zástupců bank, nebankovního sektoru a studentů vysokých ekonomických škol. Jsou formulovány 4 základní výzkumné hypotézy následujícími závěry: i) bankéři jsou pesimističtější ve vztahu k budoucnosti poboček než nebankéři; ii) banky jsou vnímány jako instituce s největším zákaznickým pohodlím; iii) problémem digitalizace u velkých a středních bank je integrace stávajících systémů; iv) Generace Z preferuje služby bank před nebankovními subjekty.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    57

  • Place of publication

    Praha

  • Publisher/client name

    Česká bankovní asociace

  • Version