Changing form of teaching and learning process analysis in the digital era - perspectives and challenges
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31110%2F24%3A00060705" target="_blank" >RIV/61384399:31110/24:00060705 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570647.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570647.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Proměna formy výuky a analýzy procesu učení v digitální éře - perspektivy a výzvy
Original language description
Hlavní témata dokumentu: online výuka; offline výuka; neformální vzdělávání; analýza učení; zpětná vazba; formativní hodnocení
Czech name
Proměna formy výuky a analýzy procesu učení v digitální éře - perspektivy a výzvy
Czech description
Hlavní témata dokumentu: online výuka; offline výuka; neformální vzdělávání; analýza učení; zpětná vazba; formativní hodnocení
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Schola nova, quo vadis? 2024: Sborník recenzovaných příspěvků 9. ročníku mezinárodní vědecké konference
ISBN
978-80-87570-64-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
28-39
Publisher name
Extrasystem Praha
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Nov 15, 2024
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—