International trade and marketing.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F02%3A00000034" target="_blank" >RIV/61384399:31120/02:00000034 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Mezinárodní obchod a marketing. Praktická výkladová encyklopedie.
Original language description
Hlavní témata dokumentu: mezinárodní obchod; mezinárodní marketing; vývoz; dovoz; obchodní operace. ś ň ? ň
Czech name
Mezinárodní obchod a marketing. Praktická výkladová encyklopedie.
Czech description
—
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F02%2F1546" target="_blank" >GA402/02/1546: Readiness of Czech enterprises for the accession into the European Union</a><br>
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
80-247-0364-5
Number of pages
268
Publisher name
Grada Publishing
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—