Communication Strategies Planning: Persuasive Message and Source
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F06%3A00023414" target="_blank" >RIV/61384399:31120/06:00023414 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Plánování strategií komunikace: přesvědčivé sdělení a přesvědčivý zdroj komunikace
Original language description
Hlavní témata dokumentu: přesvědčivé sdělení (centrální a periferní způsob zpracování, teorie, kognitivní reakce, atraktivní komunikátor, kredibilní komunikátor); přesvědčivý zdroj komunikace
Czech name
Plánování strategií komunikace: přesvědčivé sdělení a přesvědčivý zdroj komunikace
Czech description
Hlavní témata dokumentu: přesvědčivé sdělení (centrální a periferní způsob zpracování, teorie, kognitivní reakce, atraktivní komunikátor, kredibilní komunikátor); přesvědčivý zdroj komunikace
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F05%2F2643" target="_blank" >GA402/05/2643: International competition ability of Czech companies after the EU accession</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Konkurenceschopnost českých a slovenských podniků v podmínkách rozšířené EU
ISBN
80-245-1056-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
99-108
Publisher name
Nakladatelství Oeconomica
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Jun 2, 2006
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—