Contemporary trends in marketing research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F08%3A00028918" target="_blank" >RIV/61384399:31120/08:00028918 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Současné trendy v markgetingovém výzkumu
Original language description
Hlavní témata dokumentu: marketingový výzkum; trendy; agentury pro výzkum trhu; trh marketingového výzkumu; metody marketingového výzkumu
Czech name
Současné trendy v markgetingovém výzkumu
Czech description
Hlavní témata dokumentu: marketingový výzkum; trendy; agentury pro výzkum trhu; trh marketingového výzkumu; metody marketingového výzkumu
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání. Nové trendy v mezinárodním podnikání. Nové trendy v mezinárodním podnikání
ISBN
978-80-245-1372-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Nakladatelství Oeconomica
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Jun 13, 2008
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—