International Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F09%3A00032120" target="_blank" >RIV/61384399:31120/09:00032120 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Mezinárodní marketing
Original language description
Hlavní témata dokumentu: mezinárodní marketing; výzkum trhu; vstup na zahraniční trhy; mezinárodní marketingový mix
Czech name
Mezinárodní marketing
Czech description
Hlavní témata dokumentu: mezinárodní marketing; výzkum trhu; vstup na zahraniční trhy; mezinárodní marketingový mix
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-247-2986-2
Number of pages
200
Publisher name
Grada Publishing
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—