Billboard in the deep forest and the dark mass of advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F10%3A00034708" target="_blank" >RIV/61384399:31120/10:00034708 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Billboard v černém lese a temná hmota reklamy
Original language description
Hlavní témata dokumentu: skrytá reklama; reklama; ochrana spotřebitele; nekalé obchodní praktiky
Czech name
Billboard v černém lese a temná hmota reklamy
Czech description
Hlavní témata dokumentu: skrytá reklama; reklama; ochrana spotřebitele; nekalé obchodní praktiky
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AG - Legal sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Právo
ISSN
1802-9116
e-ISSN
—
Volume of the periodical
III
Issue of the periodical within the volume
02
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—