Asian markets as a challenge for the companys management and marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F11%3A00036616" target="_blank" >RIV/61384399:31120/11:00036616 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Asijské trhy jako výzva pro podnikové řízení a marketing
Original language description
Hlavní témata dokumentu: adaptace marketingu; spotřebitelé; Čína; Indie; asijské trhy; podnikové řízení
Czech name
Asijské trhy jako výzva pro podnikové řízení a marketing
Czech description
Hlavní témata dokumentu: adaptace marketingu; spotřebitelé; Čína; Indie; asijské trhy; podnikové řízení
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011. Nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku
ISBN
978-80-225-3195-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
449-457
Publisher name
Ekonomická univerzita
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Apr 21, 2011
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—