How to use regional brand "Vysočina - regional product" in tourism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F14%3A00044005" target="_blank" >RIV/61384399:31120/14:00044005 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/26441021:_____/14:#0000097
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti využití značky "Vysočina - regionální produkt" v cestovním ruchu
Original language description
Hlavní témata dokumentu: Vysočina; regionální značka; tématický produkt; cestovní ruch
Czech name
Možnosti využití značky "Vysočina - regionální produkt" v cestovním ruchu
Czech description
Hlavní témata dokumentu: Vysočina; regionální značka; tématický produkt; cestovní ruch
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní vědecké konference Hradecké ekonomické dny 2014, Díl I., Ekonomický rozvoj a management regionů
ISBN
978-80-7435-366-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
270-280
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Feb 4, 2014
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—