All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pilot operation: Carsharing Uniqway

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F19%3A00053694" target="_blank" >RIV/61384399:31120/19:00053694 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/60460709:41110/19:N0000059 RIV/68407700:21220/19:00331121 RIV/68407700:21260/19:00331121

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Poloprovoz: Carsharing Uniqway

  • Original language description

    Poloprovoz komplexního systému pro sdílení vozidel pro studenty a zaměstnance univerzit zaměřený na poskytování dat pro výzkum v oblasti mobility a dopravy. Cílem celého projektu je vytvoření platformy komplexního intermodálního systému dopravy tak, aby pomohl v praxi ověřovat teoretické výsledky v oblasti MaaS (Mobility-as-a-Service) a MoD (Mobility-on-Demand) a následně tak poskytovat relevantní vstupy pro organizaci dopravy v regionech, a to nejen pro Českou republiku. Současně systém slouží jako základní technologie pro výzkumné projekty realizované spolupracujícími partnery. Celý systém je vyvíjen a realizován jako studentský projekt ve spolupráci ČVUT v Praze, VŠE v Praze a ČZU v Praze. Poloprovoz staví na výsledcích ověřené technologie z podzimu 2018. V rámci projektu byl ověřen komplexní podnikatelský plán včetně marketingového plánu a ekonomický model poskytování služby přičemž byly implementovány oproti předpokladům změny, které plynou s navýšení povědomí o službě sdílení vozidel mezi obyvatelstvem. V rámci poloprovozu byl implementován komplexní model manažerského řízení celého systému založeného na komunitním charakteru výsledné služby. V rámci poloprovozu byl počet vozidel v projektu navýšen z původních šesti na celkem 23 vozidel. Byly identifikovány nové oblasti k výzkumu i pro využití v rámci studentských závěrečných a semestrálních prací (identifikace míry opotřebení, detekce dopravní nehody, detekce poškození apod.). Poloprovoz projektu přímo navazuje na předchozí ověření prvotní technologie z října 2018 a trval do konce října 2019, kdy byl sestaven plán dalšího technologického rozvoje pro definici nových technických funkcí a rozšiřování služby.

  • Czech name

    Poloprovoz: Carsharing Uniqway

  • Czech description

    Poloprovoz komplexního systému pro sdílení vozidel pro studenty a zaměstnance univerzit zaměřený na poskytování dat pro výzkum v oblasti mobility a dopravy. Cílem celého projektu je vytvoření platformy komplexního intermodálního systému dopravy tak, aby pomohl v praxi ověřovat teoretické výsledky v oblasti MaaS (Mobility-as-a-Service) a MoD (Mobility-on-Demand) a následně tak poskytovat relevantní vstupy pro organizaci dopravy v regionech, a to nejen pro Českou republiku. Současně systém slouží jako základní technologie pro výzkumné projekty realizované spolupracujícími partnery. Celý systém je vyvíjen a realizován jako studentský projekt ve spolupráci ČVUT v Praze, VŠE v Praze a ČZU v Praze. Poloprovoz staví na výsledcích ověřené technologie z podzimu 2018. V rámci projektu byl ověřen komplexní podnikatelský plán včetně marketingového plánu a ekonomický model poskytování služby přičemž byly implementovány oproti předpokladům změny, které plynou s navýšení povědomí o službě sdílení vozidel mezi obyvatelstvem. V rámci poloprovozu byl implementován komplexní model manažerského řízení celého systému založeného na komunitním charakteru výsledné služby. V rámci poloprovozu byl počet vozidel v projektu navýšen z původních šesti na celkem 23 vozidel. Byly identifikovány nové oblasti k výzkumu i pro využití v rámci studentských závěrečných a semestrálních prací (identifikace míry opotřebení, detekce dopravní nehody, detekce poškození apod.). Poloprovoz projektu přímo navazuje na předchozí ověření prvotní technologie z října 2018 a trval do konce října 2019, kdy byl sestaven plán dalšího technologického rozvoje pro definici nových technických funkcí a rozšiřování služby.

Classification

  • Type

    Z<sub>polop</sub> - Pilot plant

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50703 - Transport planning and social aspects of transport (transport engineering to be 2.1)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Internal product ID

    Uniqway

  • Numerical identification

  • Technical parameters

    Projekt je spoluprací ČVUT, VŠE a ČZU. Licence je řešena v rámci smlouvy o spolupráci se Škoda Auto, a.s. (kontakt: ing. L. Vlček, ředitel VT) a Smart CityLab (kontakt: Mgr. J. Plachá, jednatelka).

  • Economical parameters

    Celková částka za realizaci projektu je dělena mezi tři podílející univerzity a v součtu přesahuje 5 mil. Kč.

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    68407700

  • Owner name

    České vysoké učení technické v Praze

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Licence fee requirement

    A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek

  • Web page

    Praha