Specifics of the luxury brands' marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F23%3A00059390" target="_blank" >RIV/61384399:31120/23:00059390 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.grada.cz/specifika-marketingu-luxusnich-znacek-13534/" target="_blank" >https://www.grada.cz/specifika-marketingu-luxusnich-znacek-13534/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Specifika marketingu luxusních značek
Original language description
Hlavní témata dokumentu: luxusní sektory; luxusní značky; luxusní obchodní strategie
Czech name
Specifika marketingu luxusních značek
Czech description
Hlavní témata dokumentu: luxusní sektory; luxusní značky; luxusní obchodní strategie
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50202 - Applied Economics, Econometrics
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-271-3921-7
Number of pages
168
Publisher name
Grada Publishing, a.s
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—