Blended learning - a new reality Moodle platform options for blended learning in German tuition
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F23%3A00060046" target="_blank" >RIV/61384399:31120/23:00060046 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://journals.muni.cz/casalc-review/article/view/36927/32402" target="_blank" >https://journals.muni.cz/casalc-review/article/view/36927/32402</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CASALC2023-2-3" target="_blank" >10.5817/CASALC2023-2-3</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Blended learning jakožto nová realita - Možnosti platformy Moodle pro blended learning ve výuce německého jazyka
Original language description
Hlavní témata dokumentu: blended learning; jazyková příprava na vysoké škole; Moodle; německý jazyk; výzkumné šetření
Czech name
Blended learning jakožto nová realita - Možnosti platformy Moodle pro blended learning ve výuce německého jazyka
Czech description
Hlavní témata dokumentu: blended learning; jazyková příprava na vysoké škole; Moodle; německý jazyk; výzkumné šetření
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Casalc Review
ISSN
1804-9435
e-ISSN
2694-9288
Volume of the periodical
13
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
41-56
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—