Customer value is a key in value management of innovation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F06%3A00023928" target="_blank" >RIV/61384399:31130/06:00023928 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Customer value is a key in value management of innovation
Original language description
Basic themes of document: customer value; universal approach to customer value; value management of innovation
Czech name
Hodnota pro zákazníka je klíčovou kategorií v hodnotovém managementu inovací
Czech description
Hlavní témata dokumentu: hodnota pro zákazníka; univerzální přístup k hodnotě pro zákazníka; hodnotový management inovací
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mechanizmy ustojčivovo razvítija innovacionnych ekonomičeskych systěm
ISBN
985-484-293-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
73-75
Publisher name
Státní běloruská ekonomická univerzita
Place of publication
Minsk
Event location
Bobrujsk
Event date
Mar 30, 2006
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—